
Gabriela Jilkova za kółkiem Gumperta Apollo
Kilka dni temu na ulicach Monako przyłapano jaskrawo pomarańczowego Gumperta Apollo. Za kierownicą tej piekielnej maszyny siedziała 21-latka startująca w wyścigach samochodowych.
Firma Gumpert została niedawno przejęta przez inwestorów a Hong Kongu, dzięki czemu będzie nadal produkować swoje bezkompromisowe maszyny. Nie dalej jak miesiąc temu w Genewie zaprezentowano model Arrow, który będzie następcą Apollo S, który właśnie został przyłapany przez spotterów w Monako.
Co ciekawe, za kierownicą tej pomarańczowej maszyny siedziała 21-letnia Gabriela Jilkova, która jest dobrze zapowiadającą się gwiazdą motorsportu. W ostatnich latach ścigała się w Formule Renault 2.0, a także za kierownicą Pragi R1.
Dlatego Gumpert Apollo wyposażony w silnik V8 o pojemności 4,2 litra z podwójnym doładowaniem nie robił na niej większego wrażenia. W zależności od wersji Apollo dysponuje mocą od 650 do 800 KM.
Egzotyczna maszyna rozpędza się do setki w trzy sekundy, a 200 km/h pojawia się na liczniku po 9,1 sekundy. Auto rozpędza się do 360 km/h. Do tego dźwięk z wydechu jest bardzo rasowy. Posłuchajcie, jak brzmi.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: