Ford stawia na kobiety
Ford rusza z zakrojoną na skalę europejską akcją, która w założeniu ma pomóc marce w dotarciu do konsumentek. Do testów pojazdów Forda zaproszono dziennikarki, blogerki i inne wpływowe kobiety.
Testerki Forda będą dla firmy źródłem informacji względem komfortu jazdy i nowo wprowadzonych technologii, jak uruchamiana głosem aplikacja Spotify czy asystent parkowania, ale również w kwestii marketingu, poziomu obsługi i standardu sprzedaży w salonach oraz komunikacji.
fot. Ford
|
Tym samym Ford sygnalizuje, że dostrzega zmieniającą się strukturę rynku i stale wzrastającą liczbę kobiet kupujących samochody. Aby dodatkowo podkreślić swoje zaangażowanie, Ford zobowiąże się również do wsparcia finansowego działań charytatywnych na rzecz kobiet – szczegóły jeszcze nie są znane.
Najnowsze
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Volvo EX30, najmniejszy SUV szwedzkiej marki, udowadnia, że bezpieczeństwo nie jest kwestią rozmiaru. Model ten właśnie uzyskał maksymalną, pięciogwiazdkową ocenę w najnowszych testach bezpieczeństwa Euro NCAP, potwierdzając tym samym zaangażowanie szwedzkiej marki w zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwłaszcza w wymagających warunkach miejskich -
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
DACIA DUSTER ZDOBYWA TYTUŁ CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
-
LEXUS RC SKOŃCZYŁ 10 LAT. PIERWSZE COUPE Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM I WERSJA RC F Z SILNIKIEM V8
Zostaw komentarz: