Ford stawia na kobiety
Ford rusza z zakrojoną na skalę europejską akcją, która w założeniu ma pomóc marce w dotarciu do konsumentek. Do testów pojazdów Forda zaproszono dziennikarki, blogerki i inne wpływowe kobiety.
Testerki Forda będą dla firmy źródłem informacji względem komfortu jazdy i nowo wprowadzonych technologii, jak uruchamiana głosem aplikacja Spotify czy asystent parkowania, ale również w kwestii marketingu, poziomu obsługi i standardu sprzedaży w salonach oraz komunikacji.
fot. Ford
|
Tym samym Ford sygnalizuje, że dostrzega zmieniającą się strukturę rynku i stale wzrastającą liczbę kobiet kupujących samochody. Aby dodatkowo podkreślić swoje zaangażowanie, Ford zobowiąże się również do wsparcia finansowego działań charytatywnych na rzecz kobiet – szczegóły jeszcze nie są znane.
Najnowsze
-
Chciał ukarać kierowcę Audi na oczach policji. Więcej już nie pojeździ
Tak zwani szeryfowie drogowi potrafią stwarzać naprawdę poważne i realne zagrożenie drogowe. Zwykle uchodzi im to płazem, ale tym razem szeryf w busie bardzo się przeliczył. -
Takich fotoradarów jeszcze w Polsce nie było. Mogą pojawić się w każdym miejscu
-
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
-
Rowerzysta potrącił samochód na przejściu. Tak, dobrze czytacie
-
Po czym poznać nieoznakowany radiowóz? Tak sprawdzisz, czy jedzie za tobą policja
Zostaw komentarz: