Ford oburzony niezależną reklamą
Pomysł niezależnej agencji reklamowej na reklamę Forda Figo wzbudził poruszenie w internecie i zdecydowaną reakcję producenta. A miało być tak pięknie...
Młoda ekipa copywriterów z agencji JWT India, należącej do grupy WPP, zaprojektowała serię szkiców mających sugerować przestronność bagażnika nowego Forda Figo. Na jednym z nich widać Paris Hilton, jak szczerzy się triumfalnie do związanych i zakneblowanych sióstr Kardashian. Na innym jest widoczny Silvio Berlusconi, a na jeszcze innym – Michael Schumacher w opozycji do (też związanych i zakneblowanych) rywali z F1: Vettela, Hamiltona i Alonso.
Ta sugestia porwania i przemocy nie przypadła Fordowi do gustu. Firma stanowczo odcięła się od jakichkolwiek związków z twórcami reklamy i oświadczyła, że projekt nie był w żaden sposób oczekiwany ani zamówiony. Również JWT India twierdzi, że był to niezależny pomysł grupy osób, którego agencja ani nie autoryzowała, ani tym bardziej nie pochwala.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Zrobić reklamę bez porozumienia z „klientem”, na dodatek bazująca na bulwarowym hejcie… odważnie 🙂 ale czego się nie robi dla rozgłosu.