
Ford Mustang Mach E – znamy ceny w Polsce!
Jeszcze przed rozpoczęciem oficjalnej sprzedaży Mustanga Mach-E zebrano już 60% zamówień z puli aut dostępnych dla polskiego rynku w 2021 roku. Ile kosztują poszczególne wersje?
Pierwszy elektryczny SUV Forda będzie w Polsce dostępny łącznie w pięciu wersjach. Są to:
- Mach-E z napędem na tylne koła ze standardową baterią 75 kWh;
- Mach-E z napędem na wszystkie koła ze standardową baterią 75 kWh;
- Mach-E z napędem na tylne koła z baterią o zwiększonej pojemności 98 kWh;
- Mach-E z napędem na wszystkie koła z baterią o zwiększonej pojemności 98 kWh;
- Mach-E First Edition z napędem na wszystkie koła z baterią o zwiększonej pojemności 98 kWh.
Mach-E RWD 75 kWh
Już podstawowa wersja Mach-E jest bogato wyposażona. Warto podkreślić, że standardem w pierwszym elektrycznym SUV-ie Forda jest 15,5-calowy kolorowy ekran dotykowy, Ford SYNC nowej generacji, podgrzewane przednie fotele czy tylne reflektory LED. Wersje z napędem na tylne koła są dostępne z 18-calowymi felgami aluminiowymi. Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i komfortu obejmuje m.in.: system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach, system zapobiegający kolizjom Pre-Collision Assist; asystenta utrzymania pasa ruchu; adaptacyjny tempomat, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, poduszkę kolanową dla kierowcy, boczne poduszki i kurtyny dla 1-ego i 2-iego rzędu siedzeń, a także system ostrzegania pieszych Audible Vehicle Alert System.
Moc maksymalna samochodu w tej wersji wynosi 269 KM (198 kW), a jego zasięg według WLTP – do 440 kilometrów. Maksymalny moment obrotowy obu wersji z napędem na tylne koła wynosi natomiast 430 Nm. Cena modelu w tej wersji wynosi od 216 120 zł.
Mach-E AWD 75 kWh
Podstawowa wersja Mustanga Mach-E z napędem na wszystkie koła jest natomiast dostępna w cenie od 249 560 zł. Od poprzednio omówionej, poza napędem różni ją także zasięg – według WLTP wynosi on 400 km. Moc maksymalna tej wersji wynosi 269 KM (198 kW), a maksymalny moment obrotowy 580 Nm.
Na tym jednak różnice się nie kończą. Mustang Mach-E AWD 75 kWh wyposażony jest już w 19-calowe felgi aluminiowe, a także zewnętrzny pakiet stylizacji nadwozia. Klienci decydujący się na tę wersję mogą także liczyć na adaptacyjne reflektory LED Mustang Signature czy przednie fotele z funkcją pamięci regulowane elektrycznie w ośmiu płaszczyznach, a także kamerę ułatwiającą parkowanie tyłem.
Mach-E RWD 98 kWh
Wersja z napędem na tylne koła i baterią o zwiększonej pojemności jest natomiast dostępna od 247 570 zł. To właśnie w tej wersji samochód może pochwalić się imponującym zasięgiem 610 kilometrów oraz wieloma dodatkami niedostępnymi w wersjach ze standardową baterią.
Moc maksymalna samochodu w tej wersji wynosi 294 KM (216 kWh).
Mach-E AWD 98 kWh
Samochód podobnie jak wersja z mniejszą baterią jest wyposażony w czerwone zaciski hamulcowe. Obie wersje wyposażone są także w ciemną podsufitkę i perforowaną tapicerkę foteli Sensico z efektownymi, czerwonymi przeszyciami.
Zasięg modelu według WLTP wynosi 540 km, a jego moc maksymalna 351 KM (258 kW). Cena modelu w tej wersji zaczyna się od 286 310 zł.
Mach-E First Edition AWD 98 kWh
First Edition to pierwsza wersja specjalna Mustanga Mach-E. Samochód w tej wersji wyróżnia perforowana tapicerka foteli Sensico z niebiesko-czerwonymi przeszyciami nawiązującymi do koloru nadwozia. Podobnie jak pozostałe wersje z napędem na wszystkie koła, samochód ma czerwone zaciski hamulcowe oraz 19-calowe felgi aluminiowe.
First Edition zawiera także wszystkie udogodnienia z innych wersji wyposażenia oraz dodatkowo panoramiczny dach, system audio B&O z 10 głośnikami, kamerę 360 stopni, inteligentny tempomat, zaawansowanego asystenta parkowania. Moc maksymalna samochodu wynosi 351 KM (258 kW), a zasięg 540 kilometrów według WLTP. Cena specjalna dla klientów w Polsce wynosi od 303 810 zł.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: