
Ford Focus RS kontra rajdowe Subaru
Najmocniejsza odsłona Forda Focusa zbiera same pozytywne recenzje. Dlatego dwóch Amerykanów postanowiło zestawić zupełnie cywilny model RS z pełnoprawną rajdówką. Który model wypadł lepiej?
Najnowszy Focus RS skrywa pod maską silnik o mocy 350 KM oraz napęd przekazywany na wszystkie koła. Jedną z ciekawostek jest system pozwalający na kontrolowane driftowanie, co może dostarczyć sporo zabawy nie tylko zimą.
Właściciel rajdowej szkoły jazdy O`Neill Rally School w Dalton postanowił zmierzyć najnowsze dzieło Forda z prawdziwym klasykiem. Naprzeciw stanęło Subaru Impreza STI w specyfikacji rajdowej.
Ten konkretny egzemplarz Forda Focusa to praktycznie seryjna wersja. Auto wyposażono w zmniejszone felgi w rozmiarze 15-cali, mniejszy układ hamulcowy z odłączonym systemem ABS. Poza tym auto jest wyposażone we wszystkie dodatki, w tym radio.
Mimo całkiem sporej masy (ok. 1,5 tony), Focus bardzo sprawnie radził sobie na odcinku specjalnym, nie odstając przy tym Subaru. Zobaczcie gorącego hatchbacka w akcji.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: