
Fiat Panda – delikatny lifting
Trzecia generacja włoskiego malucha jest już od czterech lat na rynku. Właśnie przeprowadzono mały facelifting tego modelu. Zobaczcie, co się zmieniło.
Na próżno oczekiwać rewolucji w wyglądzie Pandy. Włoski producent wprowadził dwa nowe lakiery nadwozia: Amore Red i Colosseo Grey. Do tego doszły dwa nowe wzory obręczy aluminiowych.
We wnętrzu zmieniono wygląd zegarów na desce rozdzielczej. Mają być teraz dużo bardziej czytelne. Do tego pojawiły się nowe wzory tapicerek oraz unowocześniony system multimedialny Uconnect. Urządzenie pozwoli odtwarzać multimedia i połączy się ze smartfonem. W razie potrzeby pozwoli na głosową obsługę.
Lista jednostek napędowych pozostaje bez zmian. Wersją bazową jest silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra, dostarczający 69 KM. Kolejną opcją w gamie jest silnik TwinAir o pojemności 0,9 litra. Doładowana jednostka oferuje 65 lub 85 KM. Alternatywą jest silnik wysokoprężny o pojemności 1,3 litra. Rozwija maksymalną moc 95 KM.
Najnowsze
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
Szokujące dane wypadkowe nie działają na wyobraźnię niektórych motocyklistów, bo liczba zdarzeń wydaje się wciąż rosnąć. Radzimy, jak bezpiecznie rozpocząć sezon motocyklowy. -
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – relacja z hołdu bohaterom
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
-
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
Zostaw komentarz: