Fiat Panda – delikatny lifting
Trzecia generacja włoskiego malucha jest już od czterech lat na rynku. Właśnie przeprowadzono mały facelifting tego modelu. Zobaczcie, co się zmieniło.
Na próżno oczekiwać rewolucji w wyglądzie Pandy. Włoski producent wprowadził dwa nowe lakiery nadwozia: Amore Red i Colosseo Grey. Do tego doszły dwa nowe wzory obręczy aluminiowych.
We wnętrzu zmieniono wygląd zegarów na desce rozdzielczej. Mają być teraz dużo bardziej czytelne. Do tego pojawiły się nowe wzory tapicerek oraz unowocześniony system multimedialny Uconnect. Urządzenie pozwoli odtwarzać multimedia i połączy się ze smartfonem. W razie potrzeby pozwoli na głosową obsługę.
Lista jednostek napędowych pozostaje bez zmian. Wersją bazową jest silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra, dostarczający 69 KM. Kolejną opcją w gamie jest silnik TwinAir o pojemności 0,9 litra. Doładowana jednostka oferuje 65 lub 85 KM. Alternatywą jest silnik wysokoprężny o pojemności 1,3 litra. Rozwija maksymalną moc 95 KM.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: