Fiat 500 Abarth jak piękna Włoszka
Czy małe, miejskie autko może na nas krzyczeć, uwodzić i... nosić szpilki? Właściwie to czemu nie?
fot. Fiat |
Chyba większość z nas nużą już klipy Jennifer Lopez i jej perłowego Fiata 500. Kontrowersje związane z produkcją tych filmów skutecznie zniechęciły włoskiego producenta do dalszej współpracy z gwiazdą. Nie znaczy to jednak, że Fiat odstąpił od zatrudniania pięknych kobiet w swoich reklamach.
Tym razem reklama nowego Fiata 500 Abarth prezentuje rumuńską modelkę Catrinel Menghia, znaną między innymi ze współpracy z Giorgio Armani. Kreowanej przez nią postaci, ubranej w zwiewną, czarno-czerwoną sukienkę nie spodobał się sposób, w jaki przeciętny, nic nie podejrzewający yuppie na nią spogląda. Jak wybuchowa kobieta poradzi sobie z tym problemem i co z tego wyniknie? Przekonacie się oglądając reklamę.
Najnowsze
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
Kierowca mijając znak drogowy ma zwykle sekundę, najwyżej dwie, na zwrócenie na niego uwagi i zrozumienie jego znaczenia. Dlatego znaki zwykle wyraźnie się od siebie różnią, ale nie dotyczy to znaków C-5 i D-3, które są łudząco podobne, ale mają całkowicie inne znaczenie. -
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
-
Najgorsze, co możesz usłyszeć na przeglądzie auta. Gorsze niż niezaliczenie przeglądu
-
Nowa zielona naklejka kosztuje 5 zł, a za jej brak zapłacisz 500 zł kary
Zostaw komentarz: