
Feline One – ekskluzywny naked za 1000000 złotych
Zgadza się, milion złotych. Niecodziennie jesteśmy świadkami tak śmiałych pomysłów, jak prezentacja motocykla wartego 280 tys. dolarów!
Mieliśmy okazję poznać już kilka nowości na sezon 2015, które zaskakują niską masą, ilością elektroniki i koni mechanicznych w jednostkach napędowych. Czym zabłyśnie Feline One, którego produkcja ma ruszyć na początku 2016 roku?

Zacznijmy od początku. Twórcą całego zamieszania jest, Yacouba Galle, francuski projektant związany mocno z branżą motocyklową, który ponad 15 lat temu stworzył prototyp Kawasaki ZXR-750 Cafe Racer, przez kolejne lata pracował jako dziennikarz, wziął też udział w wyścigu 24-godzinnym Le Mans. Wartym uwagi wydarzeniem w jego karierze, było opracowanie modelu MV Agusta Bestiale. Natomiast od niedawna pracuje nad motocyklem Feline One.

Charakteryzujący się wyjątkowym wyglądem Feline One to przede wszystkim 3-cylindrowy silnik o pojemności 801 cm3 o mocy 170 KM. Użyta w jednośladzie tytanowa rama oraz elementy z włókna węglowego (wydech, wahacz, część przedniego zawieszenia) i aluminium pozwoliły uzyskać imponującą mase pojazdu na poziomie 155 kilogramów (na sucho). Wszystkie części zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów, produkowanych przez najlepszych ekspertów oraz zostały przetestowane podczas czteroletnich badań technologicznych. Motocykl wyróżniają również nowoczesne zegary oraz takie bajery jak wskaźnik temperatury opon.

Yacoube Galle podkreśla, że w Feline One najważniejsze jest połączenie zaawansowanych technologii z niepowtarzalnym wyglądem. Przekonamy się jednak czy to wystarczy, by sprzedać 50 motocykli, które zaplanowano wyprodukować – każdy egzemplarz został wyceniony na 280 000 dolarów.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: