Facelifting Fiata Panda
Od pojawienia się na rynku we wrześniu 2003 roku do dnia dzisiejszego, wyprodukowano aż 1,5 miliona Fiatów Panda. Model na 2009 rok został nieznacznie zmieniony.
|  | 
| fot. Fiat | 
Panda rocznik 2009 to nie jest tylko jedno z wielu aut miejskich, ale cała platforma, na której Fiat stworzył rodzinę samochodów. Może być wyposażona w silniki beznynowe i diesla, z manualną lub sekwencyjną, skrzynią biegów Dualogic.
Zewnętrzny „face-lifting” Fiata Pandy MY2009 z przodu polega na zastosowaniu osłony chłodnicy w tym samym odcieniu, co nadwozie. Patrząc z boku można spostrzec opcjonalne relingi ze środkową częścią w kolorze matowego chromu i nowy wzór kołpaków kół dla wersji Dynamic. Teraz wszystkie Pandy nowej gamy będą wyposażane w lusterka zewnętrzne o większych rozmiarach oraz w czujnik zapięcia pasów bezpieczeństwa.
|  | 
| fot. Fiat | 
We wnętrzu zastaniemy nowy i odmieniony graficznie zestaw przyrządów oraz inne kolory tapicerki dla wersji Dynamic w kombinacji kolorów: czarno-niebieski, czarno-żółty i czarno-fioletowy.
Ponadto do oferty wprowadzono cztery nowe kolory nadwozia (żółty Tropicalia, niebieski Cha Cha Cha, fioletowy Tribal i czerwony Twist).
Najnowsze
- 
                                                
                                                      Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu.
- 
                                                
                                                      Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
- 
                                                
                                                      Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
- 
                                                
                                                      Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
- 
                                                
                                                      Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	 
	 
	 
	 
	
Zostaw komentarz: