
DS 7 Crossback Louvre, czyli sztuka podróżowania
DS Automobiles we współpracy z Luwrem daje nowy początek związkowi między kulturą a sztuką podróżowania.
Luwr, dawna rezydencja królewska w Paryżu, od 1793 roku funkcjonuje jako muzeum, prezentując zwiedzającym najpiękniejsze dzieła sztuki na świecie. Podzielony na osiem działów Luwr, mieści ponad 35 000 powszechnie znanych i podziwianych dzieł sztuki, takich jak Mona Lisa, Nike z Samotraki czy Wenus z Milo. Luwr jest najczęściej odwiedzanym muzeum na świecie.
Od momentu powstania w 2015 roku DS Automobiles jest mecenasem Luwru i ich relacji opartej na łączeniu dziedzictwa i nowoczesności w celu budowania przyszłości. Dzięki temu partnerstwu DS Automobiles oferuje teraz DS 7 Crossback w ekskluzywnej, limitowanej edycji „Louvre”.
DS 7 Crossback posiada specjalne naszywki „Louvre” umieszczone na masce, przednich drzwiach i tylnej klapie. Obramowania szyb są podkreślone czarnym połyskiem, podobnie jak relingi dachowe i listwa tylnych lamp. Wewnątrz samochodu słynny wzór piramidy, zaprojektowanej przez Ieoh Ming Pei stojącej na dziedzińcu Luwru, jest subtelnie wyświetlany w trójwymiarowym obrazie na wlotach powietrza, desce rozdzielczej oraz przez wytłoczenie na pokrywie ze skóry Nappa w centralnym schowku.
Miłość do sztuki i kultury przejawia się w tym samochodzie na wiele nowych i ekskluzywnych sposobów. DS 7 Crossback Louvre zachęca podróżników do odkrywania najbardziej kultowych dzieł z najpiękniejszego muzeum na świecie.
Wybrane dzieła sztuki są wyświetlane na dużym, 12-calowym centralnym ekranie dotykowym o wysokiej rozdzielczości. Od samego początku każda praca jest również przekształcana w źródło inspiracji poprzez możliwość słuchania podcastu trwającego około czterech minut, który ujawnia wszystkie jego sekrety (dostępny w języku francuskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i włoskim). 182 prace zostały wybrane przez zespoły z Luwru i DS Automobiles do reprezentowania każdej kolekcji i działu.
Dodatkowo każdy właściciel DS 7 Crossback Louvre otrzymuje kartę „Friends of the Louvre”, która gwarantuje mu nieograniczony wstęp do muzeum na wystawy kolekcji stałych i czasowych, a także do muzeum narodowego Eugène-Delacroix, z pierwszeństwem wejścia do Luwru przez przejście Richelieu.
Aby wnieść sztukę podróżowania na jeszcze wyższy poziom, DS 7 Crossback Louvre jest oferowany w wersji z dwoma hybrydowymi jednostkami napędowymi typu plug-in o mocy 300 koni mechanicznych (napęd na 4 koła) lub 225 koni mechanicznych (napęd na 2 koła) i emisji CO2 od 36 do 38 g/km i zużyciu paliwa poniżej 1,7 litra/100 km w cyklu mieszanym. W trybie całkowicie elektrycznym o zerowej emisji, zasięg może wynosić 58 kilometrów zgodnie ze standardem WLTP. Wersja o mocy 300 koni mechanicznych może osiągnąć 100 km/h w 5,9 sekundy i pokonuje 1000 metrów w ciągu 25,9 sekundy.
W ofercie są również silniki benzynowe o mocy 180 i 225 koni mechanicznych oraz diesel o mocy 180 koni mechanicznych.
Bazując na specyfikacji Grand Chic i DS Inspiration Opera Art. Basalt Black, symbolizującym francuskie doświadczenie motoryzacyjne, DS 7 Crossback Louvre łączy w sobie liczne przykłady wyposażenia high-tech z luksusem. Samochód w wersji standard posiada DS Connected Pilot, autonomicznym systemem jazdy na poziomie 2, zawieszenie DS Active Scan, sterowane kamerą, DS Active LED Vision, zapewniające responsywne oświetlenie, a także liczne pomoce dla kierowcy, w tym rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych, aktywne wykrywanie martwego pola, ostrzeżenie kierowcy o ostrzeżeniu za pomocą kamery i ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu oraz ogrzewanie, masujące i chłodzone przednie siedzenia oraz podgrzewana przednia szyba.
Limitowana edycja DS 7 Crossback Louvre będzie sprzedawana w 18 krajach na całym świecie, w Europie, Afryce, Ameryce Południowej i Azji.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: