
Debiut czterodrzwiowego BMW serii 8 Gran Coupe. 530 KM w najmocniejszej wersji!
W końcu czas na długo wyczekiwany debiut BMW serii 8 w sportowej wersji czterodrzwiowego coupe. Struktura karoserii, technika napędowa i układ jezdny są konsekwentnie ukierunkowane na maksymalne osiągi. Światowa premiera już za klika dni w Monachium, a my już dziś sprawdzamy co oferuje nam nowy model BMW!
Światowa premiera nowego BMW serii 8 Gran Coupé na BMW Group#NextGen w dniach 25 – 27 czerwca 2019 r. w Monachium, od września 2019 r. wprowadzenie na rynek czterech wariantów modelowych: BMW M850i xDrive Gran Coupé z silnikiem V8 o mocy 390 kW (530 KM), BMW 840i Gran Coupé i BMW 840i xDrive Gran Coupé z nowym 6-cylindrowym rzędowym silnikiem spalinowym o mocy 250 kW (340 KM) oraz BMW 840d xDrive Gran Coupé z 6‑cylindrowym rzędowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 235 kW (320 KM).
Wszystkie silniki spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP. Przenoszenie siły przez 8-stopniową sportową skrzynię Steptronic i inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive lub napęd na tylne koła (BMW 840i Gran Coupé).
Niezależne proporcje, rozstaw osi o 201 mm większy niż w BMW serii 8 Coupé, elegancka, płynna linia dachu z przejściem w tył w kształcie płetwy, dynamicznie wysmuklona sylwetka. Prezencję i sportowy charakter auta podkreśla potężna partia ramion w obszarze słupków C, wyjątkowo duży rozstaw kół oraz specyficzna dla modelu konstrukcja tyłu, która akcentuje szerokość.
Luksusowa sportowa atmosfera na wszystkich fotelach. Wyposażenie standardowe z fotelami sportowymi, pełną tapicerką ze skóry Vernasca, łopatkami zmiany biegów na kierownicy, oświetleniem ambientowym oraz deską rozdzielczą i górną częścią boczków drzwi pokrytych skórą Nappa.
Maksymalnie duża ilość miejsca na nogi w coupé marki BMW. Pojemność 440 l umożliwia transport trzech toreb golfowych. Dodatkowa przestrzeń uzyskiwana przez złożenie dzielonego oparcia kanapy tylnej w stosunku 40 : 20 : 40.Typowy dla modelu szklany dach panoramiczny o powierzchni ok. 1,5 m2 rozciągający się od przedniej do tylnej szyby zapewnia wyjątkową, pełną światła atmosferę we wnętrzu.
Pakiet sportowy M z charakterystycznymi elementami stylistycznymi i wyposażeniem: bardzo duże wloty powietrza, niezależnie zaprojektowane progi i pas tylny, 19-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich, sportowy układ hamulcowy M, fotele wielofunkcyjne, kierownica skórzana M, podświetlone listwy progowe z logo M. BMW M850i xDrive Gran Coupé dodatkowo ze spojlerem przednim, 20-calowymi obręczami kół M ze stopów lekkich i najwyższej jakości ogumieniem, typowym sportowym układem hamulcowym M, ekskluzywnymi elementami zewnętrznymi w kolorze Cerium Grey, listwami ozdobnymi w wersji siatki ze stali szlachetnej i podświetlanymi listwami progowymi ze znaczkiem modelu. Ponadto dla wszystkich pozostałych wariantów modelowych dostępny jest pakiet sportowy M Technik.
Luksusowe i progresywne wyposażenie standardowe z kluczykiem BMW z wyświetlaczem, systemem telefonicznym z ładowaniem bezprzewodowym, wyświetlaczem BMW Head-Up oraz BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym, w pełni cyfrowym zestawie wskaźników monitorem pokładowym o przekątnej 10,25 cala.
Szeroka gama systemów wspomagających kierowcę: asystent świateł drogowych, system asystujący kierowcy, w tym ostrzeganie przed kolizją z poprzedzającym pojazdem i pieszymi z miejską funkcją hamowania, ostrzeganie przy zmianie pasa ruch i ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu, wskazanie ograniczenia prędkości, ostrzeganie przed ruchem poprzecznym z tyłu i ostrzeganie przed kolizją z tyłu, a także asystent parkowania z asystentem cofania w wyposażeniu standardowym.
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: