
Dacia Spring już w Polsce. Znamy ceny najtańszego elektryka w Polsce!
Ile będzie kosztować najtańszy elektryk w Polsce? Kupisz go już czerwcu!
Dacia Spring będzie już trzecim elektrycznym modelem we flocie Traficara, obok Renault ZOE i Renault Kangoo Z.E. W pierwszej kolejności pojawi się w Warszawie i dołączy do pojazdów osobowych Renault Clio i ZOE oraz dostawczych Renault Kangoo i Master.
Częścią warszawskiej floty Traficara będzie Dacia Spring w wersji Business, przeznaczonej specjalnie dla klientów biznesowych i operatorów carsharingu. Wersja dla klientów indywidualnych będzie kosztować 76 900 zł, pojawi się w Polsce jesienią 2021 r.
W wersji Business, w standardzie dostaniemy: klimatyzację manualną, radio Bluetooth, USB System, wspomaganie parkowania tyłem, światła dzienne LED, obręcze kół 14’’ Flexwheel, tapicerkę ze skóry ekologicznej oraz przewód do ładowania trybu 2.
Zamówienia będzie można składać od połowy czerwca br. Specjalnie dla klientów, którzy nie chcą czekać, została właśnie otwarta możliwość zamówienia nowej Dacii Spring w przedsprzedaży w najlepiej wyposażonej wersji Comfort Plus za 87 400 zł.
W standardzie wersji Comfort Plus dostaniemy: Pakiet High Tech z multimedialnym ekranem Media Nav 7’’ z funkcją duplikowania ekranu smartfona, USB, kamerę cofania, system wspomagania parkowania tyłem, koło zapasowe oraz lakier metalizowany. Dacia będzie dostępna w kolorach: Biel Arktyczna, Szary Diamond, Niebieski Morning Breeze.
Dacia Spring to pierwszy model marki Dacia z napędem w 100% elektrycznym oraz najbardziej przystępny cenowo samochód elektryczny na rynku europejskim. Dacia Spring oferuje zasięg 230 km w cyklu WLTP (305 km w cyklu miejskim WLTP).
Silnik elektryczny ma moc 44 KM oraz 125 Nm momentu obrotowego. Wiemy już, że sprint do „setki” Dacii potrwa aż 19,1 sekund, a prędkościomierz zatrzyma się na 125 km/h. Bateria ma pojemność 26,8 kWh.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Komentarze: