Citroën w klimacie noir: teledysk Natalie Duncan
Piosenkarka soul Natalie Duncan dla potrzeb swojego nowego teledysku nawiązała współpracę z Citroënem. W klipie do piosenki „Find Me a Home” pojawia się model DS4.
„Find Me a Home” to singiel promujący debiutancki album artystki, “Devil in Me”. Teledysk, utrzymany w klimacie filmu noir i wyreżyserowany przez Joego Elliotta, przedstawia Natalie podróżującą Citroënem DS4 po ulicach nocnego Londynu.
Krytycy muzyczni określają styl Natalie jako mieszankę soulu i jazzu z inspiracjami klasycznymi, coś pomiędzy „Radiohead i Niną Simone”. Debiutancki singiel wokalistki, która pisze również własne teksty, „The Sky is Falling” ukazał się w marcu 2012 roku, a jej cover przebou Etty James „At Last” można usłyszeć w nowej reklamie sieci Auto Trader.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: