
Branże OZE i motoryzacji łączą siły. Mazda wyprodukuje auto ładowane prądem z paneli fotowoltaicznych
W salonach Mazdy klienci japońskiej marki otrzymają informacje o możliwości zamontowania paneli fotowoltaicznych i kontakt do przedstawicieli firmy Alians, którzy wykonają audyt i przeprowadzą kompleksową usługę montażu paneli wraz z załatwieniem wszystkich formalności u dystrybutora energii elektrycznej.
Mazda Motor Poland i Alians OZE podpisały list intencyjny w sprawie współpracy obu firm w zakresie wzajemnego marketingu i promocji sprzedaży swoich produktów. Doradcy handlowi Alians OZE włączą do swojej oferty pierwszą elektryczną Mazdę MX-30. Model jest doskonałym rozwinięciem ekosystemu składającego się z paneli fotowoltaicznych i innych proekologicznych rozwiązań proponowanych przez firmę.
„Widzimy bardzo duży potencjał w tej współpracy, bo klienci inwestujący w fotowoltaikę to świadomi odbiorcy, którzy myślą w kategoriach ekologicznych i ekonomicznych. Wiemy, że najczęściej mieszkają w domach jednorodzinnych lub segmentach i dysponują miejscem garażowym, w którym mogą korzystać z własnego gniazdka do ładowania samochodu elektrycznego. A skoro planują pozyskać czysty, tani prąd ze słońca, są dla nas naturalnymi adresatami elektrycznej Mazdy MX-30.” – mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
„Dla nas, współpraca z Mazdą jest szansą na stworzenie innowacyjnego rozwiązania na rynku polskim, gdzie będziemy oferować kompleksowe, zielone rozwiązanie e-mobility. Mazda jest globalnym graczem, który mocno stawia na rozwiązania OZE.” – dodaje Jakub Jadziewicz, ekspert rynku energii, Członek Zarządu Alians OZE . Dla Alians OZE jest to możliwość rozszerzenia swojej oferty produktowej, ale również możliwość współpracy z globalnym graczem, który prężnie działa w segmencie elektromobilności.
Co jeszcze o współpracy z Alians OZE mówi przedstawiciel Mazda Motor Poland? – „Firma Alians, jako ogólnopolski gracz z bardzo dobrą renomą i tysiącami zadowolonych klientów, jest dla nas doskonałym partnerem, który – podobnie jak doradcy handlowi w salonach Mazdy – najpierw bada potrzeby klientów, by zaproponować rozwiązania dopasowane do ich potrzeb. To podstawa zadowolenia z produktów i usług.” – podsumowuje Łukasz Paździor.
Czekamy na rozwój tego partnerstwa, wierząc, że współpraca ta przyniesie duże i korzystne owoce, nie tylko dla partnerów i klientów, ale przede wszystkim dla klimatu.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych