
Bogusław Linda ambasadorem Renault
Renault Polska rozpoczyna współpracę z jednym z najbardziej znanych polskich aktorów, Bogusławem Lindą.
Aktor, reżyser, scenarzysta, jeden z założycieli Warszawskiej Szkoły Filmowej, człowiek, który z pasją i zaangażowaniem podchodzi do wszystkiego, co robi w życiu, idealnie wpisuje się – według Renault – w nowe hasło marki: Renault – Passion for life.
Kontrakt został podpisany na trzy lata. Nowy Ambasador Renault będzie wspierał wprowadzanie nowych modeli na polski rynek. Już w czerwcu rozpocznie się kampania reklamowa Renault Kadjar z udziałem Bogusława Lindy.
– Samochody Renault w ciągu ostatnich kilku lat przeszły głęboką odnowę stylistyczną. Zaprojektowane z pasją modele zyskały niezwykle atrakcyjny design, a stosowane innowacyjne rozwiązania mają wzbogacać i ułatwiać codzienne życie. Współpraca z Bogusławem Lindą pozwala na szerokie zaprezentowanie naszej nowej oferty i gwarantuje wizerunkową spójność, gdyż pasja życia i pasja tworzenia to wartości charakterystyczne dla znanego aktora i dla marki Renault – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Terytorium East Renault.

W ramach współpracy z Renault Polska aktor będzie jeździł najnowszymi modelami Renault, zaczynając od modelu Kadjar.
– Marka Renault jest dla mnie synonimem pasji, zmian i innowacyjności. Z takiego miksu wychodzą ciekawe samochody – mówi Bogusław Linda. – Nowe modele Renault, Kadjar i Espace nie pozostawiają nikogo obojętnym, sportowe modele działają na emocje i gwarantują dużą dawkę adrenaliny. Renault to samochody tworzone z pasją dla ludzi z pasją!
Pierwsza kampania reklamowa z udziałem Bogusława Lindy rozpocznie się 3 czerwca.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: