Blogerka ostrzega: nie maluj się za kółkiem
Nikkie de Jager, 17-latka prowadząca bloga o tematyce kosmetycznej, rozpoczęła promocję kampanii będącej ostrzeżeniem przed fatalnymi skutkami wykonywania makijażu w czasie jazdy samochodem.
Ten niecodzienny projekt to wynik współpracy blogerki z agencją interaktywną DDB Tribal oraz z Volkswagenem – jednym z największych koncernów samochodowych. Celem twórców jest ostrzeżenie kobiet przed wykonywaniem makijażu podczas jazdy, co według brytyjskiego The Telegraph jest przyczyną 500 tysięcy wypadków rocznie.
Film promujący akcję przedstawia Nikkie udzielającą videolekcji makijażu, kiedy nagle jej ciało bezwładnie opada do przodu, czemu towarzyszy ogromny hałas – to wszystko jest symulacją wypadku samochodowego, do którego tak łatwo można doprowadzić.
fot. materiały prasowe |
Kampanię popiera między innymi NRMA – brytyjska organizacja zajmująca się tematyką bezpieczeństwa na drogach. „Aplikowanie makijażu to zdecydowanie jedna z czynności, która rozprasza kobiety za kierownicą” – powiedział Peter Khoury, rzecznik NRMA.
„Nie ma jednak różnicy, czy robimy makijaż, czy jemy cheeseburgera, czy może korzystamy z iPoda” – mówi – „Każda z tych czynności powoduje automatyczny wzrost ryzyka wypadku. To momenty, kiedy nie prowadzimy odpowiednio”.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: