Blogerka ostrzega: nie maluj się za kółkiem
Nikkie de Jager, 17-latka prowadząca bloga o tematyce kosmetycznej, rozpoczęła promocję kampanii będącej ostrzeżeniem przed fatalnymi skutkami wykonywania makijażu w czasie jazdy samochodem.
Ten niecodzienny projekt to wynik współpracy blogerki z agencją interaktywną DDB Tribal oraz z Volkswagenem – jednym z największych koncernów samochodowych. Celem twórców jest ostrzeżenie kobiet przed wykonywaniem makijażu podczas jazdy, co według brytyjskiego The Telegraph jest przyczyną 500 tysięcy wypadków rocznie.
Film promujący akcję przedstawia Nikkie udzielającą videolekcji makijażu, kiedy nagle jej ciało bezwładnie opada do przodu, czemu towarzyszy ogromny hałas – to wszystko jest symulacją wypadku samochodowego, do którego tak łatwo można doprowadzić.
fot. materiały prasowe |
Kampanię popiera między innymi NRMA – brytyjska organizacja zajmująca się tematyką bezpieczeństwa na drogach. „Aplikowanie makijażu to zdecydowanie jedna z czynności, która rozprasza kobiety za kierownicą” – powiedział Peter Khoury, rzecznik NRMA.
„Nie ma jednak różnicy, czy robimy makijaż, czy jemy cheeseburgera, czy może korzystamy z iPoda” – mówi – „Każda z tych czynności powoduje automatyczny wzrost ryzyka wypadku. To momenty, kiedy nie prowadzimy odpowiednio”.
Najnowsze
-
Stellantis podpadł studentce prawa, musi teraz zapłacić 35 mln zł!
Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że zwykły konsument nie ma szans w starciu z ogromnymi koncernami. Pewna studentka prawa udowodniła jednak, że nawet z największymi można wygrać - wystarczy tylko odpowiednia znajomość przepisów. -
Kilka dni spóźnienia i zapłacisz ponad 9000 zł. Takie są nowe kary dla kierowców
-
Takiego prawa jazdy policjanci jeszcze nie widzieli. Kierowca przybył z przyszłości?
-
Podatek od samochodów spalinowych w Polsce. Jest decyzja Unii Europejskiej
-
Tysiące znaków znikają z polskich dróg. Takiej rewolucji jeszcze nie było
Zostaw komentarz: