Bądź kreatywna i wygraj z Mazdą!

Masz w głowie obraz wymarzonego auta lub ciekawego rozwiązania w jego wnętrzu i potrafisz go przelać na papier? Weź udział w nowym konkursie Mazdy: Zoom-Zoom Mazda Design, wspierającym zdolnych i pełnych pasji artystów i amatorów.

 

fot. Mazda

Skończone 18 lat i własna wizja wymarzonego samochodu lub elementu jego wyposażenia, a także umiejętność przelania tej wizji na papier oto podstawa nowego, ciekawego konkursu Mazdy dla kreatywnych.

 

Już 26 kwietnia japoński producent rozpocznie na swojej stronie internetowej zbieranie prac aby zamknąć rywalizację ponad miesiąc później – 7 czerwca.

W konkursie Zoom-Zoom Mazda Desing mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy – pasjonaci projektowania i samochodów. Jak zapowiada organizator, najbardziej liczyć się będzie bowiem nie technika przygotowania projektu, a jego innowacyjność, estetyka, oryginalność i użyteczność, a także realność wdrożenia. Każdą pracę musi uzupełniać krótki opis koncepcji autora. Konkurs ma być uosobieniem filozofii zoom-zoom: radość życia, dynamim i pasja mają pobudzić ludzi do tworzenia najbardziej nieoczekiwanych pomysłów.

Kto wyśle pracę niech oczekuje ich rzetelnej oceny. W jury zasiądzie bowiem Krzysztof Bielski (z ramienia patrona Instytutu Wzornictwa Przemysłowego), niezależny car designer – Janusz Kaniowski, Peter Birthwhistle – główny projektant Mazdy w Europie, dziennikarz motoryzacyjny Wojciech Sierpowski oraz znany z telewizji duet: Dorota Wellman i Marcin Prokop.

Macie jakieś pomysły na pedały wygodne dla obcasów lub możliwość kontrolowania naszej pociechy podczas jazdy? Jeśli tak, koniecznie wysyłajcie. Trzymamy kciuki!

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze