Auto do serwisu? Mężu załatw to!
Czy to możliwe, aby większość kobiet w XXI wieku potulnie oddawała kluczyki od swoich samochodów mężczyznom? Niestety badania potwierdzają tę tezę...
![]() |
fot. Motocaina.pl |
Z najnowszych badań przeprowadzonych przez Bosch Car Service – firmy zajmującej się naprawą samochodów – wynika, że duża część pań oddaje swoje auta w ręce mężczyzn, aby to oni pojechali nimi do serwisu. Tylko 3 kobiety na 10 jeździ robi to osobiście. Pozostałe 7 przekazuje kluczyki panom, aby to oni zajęli się naprawą.
Badanie to zostało przeprowadzone w celu sprawdzenia postrzegania przez kierowców jakości obsługi oraz czynników, na jakie zwracają uwagę odwiedzając warsztaty.
35 procent kobiet oznajmiło, że miało wątpliwości, czy gdyby pojechały same do serwisu uzyskałyby dobrą obsługę. Dla porównania tylko 24 procent mężczyzn wykazywało taki niepokój.
Prawie połowa kobiet na pytanie, czy prosi o pomoc mężczyzn w odstawieniu swoich pojazdów do reperacji odpowiedziała, że tak. 36 procent pań pozostawia to zadanie mężom, 6 procent chłopakom, a 4 procent ojcom.
Howard Price, menadżer Bosch Car Service potwierdził:
– Jest to oczywiste, że nadal istnieje poczucie dyskomfortu wśród kobiet w sytuacjach, gdy mają oddać samochód do serwisu. Dlatego ten aspekt pozostawiają mężczyznom. Większość klientów (70 procent) jest pewna, że zostanie dobrze obsłużona przez mechaników i jest to dobra wiadomość dla branży. Jednak nadal istnieją rozbieżności, jeśli chodzi o wiek oraz płeć. Serwisy samochodowe nadal powinny intensywnie pracować nad zaufaniem konsumentów niezależnie czy są oni mężczyznami czy kobietami.
Z badań przeprowadzonych jeednak przez JD Power wynika, że 65 procent klientów oddających swoje samochody do naprawy to kobiety – czytaj tutaj.
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: