Auta 2 – w akcji!
Mali czterokołowi bohaterowie filmu wspierają akcję społeczną.
„Czasami wszyscy potrzebujemy zatracenia…, ale nigdy podczas jazdy” tymi słowami rozpoczyna się spot, który został stworzony przy udziale małych bohaterów z najnowszego filmu Disneya „Auta 2″ oraz Amerykańskiego Departamentu ds. Transportu. A wszystko po to, aby przy promocji filmu skupić uwagę widzów na bardzo ważnej wiadomości: „One text or call could wreck it All” (tłum. Jeden sms albo telefon może zrujnować wszystko.) Film z pewnością obejrzą rodzice oraz dzieci, które za kilka lat same będą już jeździły samochodami. A cel jest prosty, uświadomić użytkownikom jak duże zagrożenie niesie rozkojarzenie podczas jazdy. W samych tylko Stanach Zjednoczonych właśnie z tego powodu w 2009 roku zginęło 5, 474 osób, a 450 000 zostało rannych w wypadkach.
Cieszy nas, że Disney nie myśli tylko o zarobkach ze sprzedanych biletów, ale także włącza się w kampanie społeczne.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: