Auta 2 – w akcji!
Mali czterokołowi bohaterowie filmu wspierają akcję społeczną.
„Czasami wszyscy potrzebujemy zatracenia…, ale nigdy podczas jazdy” tymi słowami rozpoczyna się spot, który został stworzony przy udziale małych bohaterów z najnowszego filmu Disneya „Auta 2″ oraz Amerykańskiego Departamentu ds. Transportu. A wszystko po to, aby przy promocji filmu skupić uwagę widzów na bardzo ważnej wiadomości: „One text or call could wreck it All” (tłum. Jeden sms albo telefon może zrujnować wszystko.) Film z pewnością obejrzą rodzice oraz dzieci, które za kilka lat same będą już jeździły samochodami. A cel jest prosty, uświadomić użytkownikom jak duże zagrożenie niesie rozkojarzenie podczas jazdy. W samych tylko Stanach Zjednoczonych właśnie z tego powodu w 2009 roku zginęło 5, 474 osób, a 450 000 zostało rannych w wypadkach.
Cieszy nas, że Disney nie myśli tylko o zarobkach ze sprzedanych biletów, ale także włącza się w kampanie społeczne.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: