Auta 2 – w akcji!
Mali czterokołowi bohaterowie filmu wspierają akcję społeczną.
„Czasami wszyscy potrzebujemy zatracenia…, ale nigdy podczas jazdy” tymi słowami rozpoczyna się spot, który został stworzony przy udziale małych bohaterów z najnowszego filmu Disneya „Auta 2″ oraz Amerykańskiego Departamentu ds. Transportu. A wszystko po to, aby przy promocji filmu skupić uwagę widzów na bardzo ważnej wiadomości: „One text or call could wreck it All” (tłum. Jeden sms albo telefon może zrujnować wszystko.) Film z pewnością obejrzą rodzice oraz dzieci, które za kilka lat same będą już jeździły samochodami. A cel jest prosty, uświadomić użytkownikom jak duże zagrożenie niesie rozkojarzenie podczas jazdy. W samych tylko Stanach Zjednoczonych właśnie z tego powodu w 2009 roku zginęło 5, 474 osób, a 450 000 zostało rannych w wypadkach.
Cieszy nas, że Disney nie myśli tylko o zarobkach ze sprzedanych biletów, ale także włącza się w kampanie społeczne.
Najnowsze
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Volvo EX30, najmniejszy SUV szwedzkiej marki, udowadnia, że bezpieczeństwo nie jest kwestią rozmiaru. Model ten właśnie uzyskał maksymalną, pięciogwiazdkową ocenę w najnowszych testach bezpieczeństwa Euro NCAP, potwierdzając tym samym zaangażowanie szwedzkiej marki w zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwłaszcza w wymagających warunkach miejskich -
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
DACIA DUSTER ZDOBYWA TYTUŁ CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
-
LEXUS RC SKOŃCZYŁ 10 LAT. PIERWSZE COUPE Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM I WERSJA RC F Z SILNIKIEM V8
Zostaw komentarz: