Audi S3 Limousine już w polskich salonach – ceny, galeria
Po uroczystej premierze, która miała miejsce na Poznań Motor Show 2014, Audi S3 Limousine można zamawiać już w polskich salonach marki z Ingolstadt.
Audi S3 Limousine |
![]() |
fot. Audi |
Topowa wersja Audi S3 Limousine wyróżnia się zmodyfikowanym wyglądem zderzaków, osłony chłodnicy Singleframe, wlotów powietrza, obudowy lusterek bocznych, progów i tylnego spojlera. We wnętrzu samochodu zamontowano wskaźniki instrumentów z szarymi tarczami, a także aplikacje dekoracyjne ze szczotkowanego aluminium.
Audi S3 Limousine wyposażony jest w mocny silnik 2.0 TFSI o mocy 300 KM i momencie obrotowym 380 Nm. Jednostka ta ma podwójny wtrysk, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą silnika, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift i system zarządzania temperaturą. Auto dostępne jest w dwóch wersjach: z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i z przekładnią automatyczną S tronic. Napęd na cztery koła quattro montowany jest w standardzie, podobnie jak szereg systemów podnoszących bezpieczeństwo, np. układ ESC, progresywny układ kierowniczy, ksenonowe reflektory z diodowymi światłami do jazdy dziennej czy adaptacyjne światła hamowania, system Audi drive select, sportowe zawieszenie czy system Start/Stop z układem rekuperacji.
Audi S3 Limousine z manualną przekładnią biegów kosztuje 169 570 złotych. Ten sam model z automatyczną skrzynią S tronic – 178 370 złotych.
Kupujący może zamówić np. wersję z elektromagnetycznym systemem kontroli zawieszenia Audi magnetic ride, w pełni diodowymi reflektorami przednimi czy z czerwonymi zaciskami hamulców przednich ozdobionymi emblematami S3. Dodatkowo, również opcjonalnie, dostępne są m.in. fotele sportowe typu „S”, tapicerka skórzana Feinappa, pakiet Connectivity czy trójramienna, wielofunkcyjna, sportowa kierownica ze spłaszczonym u dołu wieńcem.
Samochód może być wyposażony w całą gamę systemów wspomagających, takich jak Audi active lane assist i Audi side assist, Audi cruise control z pre sense front, asystenta podjazdu czy tempomat.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: