Audi S3 Limousine już w polskich salonach – ceny, galeria
Po uroczystej premierze, która miała miejsce na Poznań Motor Show 2014, Audi S3 Limousine można zamawiać już w polskich salonach marki z Ingolstadt.
Audi S3 Limousine |
![]() |
fot. Audi |
Topowa wersja Audi S3 Limousine wyróżnia się zmodyfikowanym wyglądem zderzaków, osłony chłodnicy Singleframe, wlotów powietrza, obudowy lusterek bocznych, progów i tylnego spojlera. We wnętrzu samochodu zamontowano wskaźniki instrumentów z szarymi tarczami, a także aplikacje dekoracyjne ze szczotkowanego aluminium.
Audi S3 Limousine wyposażony jest w mocny silnik 2.0 TFSI o mocy 300 KM i momencie obrotowym 380 Nm. Jednostka ta ma podwójny wtrysk, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą silnika, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift i system zarządzania temperaturą. Auto dostępne jest w dwóch wersjach: z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i z przekładnią automatyczną S tronic. Napęd na cztery koła quattro montowany jest w standardzie, podobnie jak szereg systemów podnoszących bezpieczeństwo, np. układ ESC, progresywny układ kierowniczy, ksenonowe reflektory z diodowymi światłami do jazdy dziennej czy adaptacyjne światła hamowania, system Audi drive select, sportowe zawieszenie czy system Start/Stop z układem rekuperacji.
Audi S3 Limousine z manualną przekładnią biegów kosztuje 169 570 złotych. Ten sam model z automatyczną skrzynią S tronic – 178 370 złotych.
Kupujący może zamówić np. wersję z elektromagnetycznym systemem kontroli zawieszenia Audi magnetic ride, w pełni diodowymi reflektorami przednimi czy z czerwonymi zaciskami hamulców przednich ozdobionymi emblematami S3. Dodatkowo, również opcjonalnie, dostępne są m.in. fotele sportowe typu „S”, tapicerka skórzana Feinappa, pakiet Connectivity czy trójramienna, wielofunkcyjna, sportowa kierownica ze spłaszczonym u dołu wieńcem.
Samochód może być wyposażony w całą gamę systemów wspomagających, takich jak Audi active lane assist i Audi side assist, Audi cruise control z pre sense front, asystenta podjazdu czy tempomat.
Najnowsze
-
Renault Megane E-Tech elektryczne – test długodystansowy, opinia, zasięg. Najlepszy elektryk na rynku?
Piąta generacja Renault Megane praktycznie w niczym nie przypomina czwartej. To model zaprojektowany od podstaw. Czy ze względu na wygląd, projekt wnętrza i sposób prowadzenia można go uznać za najlepszego elektryka na rynku? Sprawdzamy! -
Jazda rowerem obok siebie? Wielu rowerzystów źle rozumie przepisy z 2022 roku
-
Ministerstwo znacząco podniosło opłaty dla kierowców! Kiedy będziemy musieli zapłacić 2000 zł?
-
Renault i Nissan pozwane przez kierowców! Przez lata sprzedawali wadliwe silniki
-
Ceny paliw w Polsce – olej napędowy znacznie zdrożał. Ile zapłacimy za tankowanie przed wakacjami?
Zostaw komentarz: