Audi dla sztywniaków?
BMW jest dla ludzi pełnych życia, sił, energii; dynamicznych i otwartych na świat. Audi to samochód dla sztywniaków. To nie nasza opinia, ale takie wnioski można wysnuć oglądając najnowszą reklamę BMW „Jump for Joy". Ciekawe co na to producent z Ingolstadt?
Bohaterom spotu towarzyszą intensywne przygotowania do przejażdżki własnym BMW – X5, 5 GT, seri 3 coupe i 1 coupe. Są skłony, podskoki, pompki i przeciągania się, a wszystko po to, by potem z radosnym uśmiechem na twarzy, w najbardziej nietypowy sposób (z dachu domu, samochodu, z roweru, przez okno) wskoczyć do swojego fantastycznego samochodu i odjechać w siną dal. Oczywiście z radością.
Radosny proceder obserwuje przez okno sąsiad – właściciel Audi, który naśladując zadowolonych z siebie ludzi przy próbie skoku do samochodu natrafia na przeszkodę – brak umiejętności.
No cóż, morał jest więc jeden – BMW to zgodnie z mottem firmy „Radość z jazdy” i jak mówi na swojej stronie internetowej producent „Radość to BMW”. Audi z kolei to „Przewaga dzięki technice”. Czy ta przewaga wystarczy by być radosnym? W tej reklamie na pewno nie, ale czekamy na odpowiedź Audi. Być może kwintesencja radości tkwi gdzieś indziej?
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: