Agata Szczech z Renault nagrodzona!
Magazyn Brief od lat honoruje osoby, które w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy szczególnie przysłużyły się rozwojowi sektora, w którym działają, ale także gospodarce, regionowi czy całemu krajowi. Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Terytorium East Renault, została wyróżniona tytułem Człowiek Public Relations Briefu 2013.
Agata Szczech Człowiekem PR 2013. |
![]() |
Okładka magazynu Brief |
Wręczenie dyplomów odbyło się podczas uroczystej gali, połączonej z 14. urodzinami magazynu Brief. Agata Szczech została doceniona przez magazyn m.in. za wieloletnią, konsekwentną
i wyróżniającą się działalność nie tylko na rzecz marki Renault, ale także edukacji ekologicznej oraz rozwoju polskich miast i regionów.
Agata Szczech związana jest z Renault Polska od 1991 roku. W 1995 roku objęła stanowisko Dyrektora Komunikacji na Polskę, później także na Litwę, Łotwę i Estonię. Jest też przedstawicielką Departamentu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oraz Dyrekcji Public Affairs Renault. Od 1 lipca br. została mianowana również na stanowisko Dyrektora Komunikacji Terytorium East. Do tej pory Agata Szczech otrzymała wyróżnienia: tytuł Zasłużony dla Transportu RP (2001), Medal Komisji Edukacji Narodowej (2005), Srebrny Medal za zasługi dla Policji (2011) oraz Nagrodę Specjalną „Partner Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego” (2011). Jest również laureatką kilku wyróżnień koncernu Best of communications.
Serdecznie gratulujemy!
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: