
24H Le Mans. Zespół Roberta Kubicy drugi w Hyperpole
António Félix da Costa wyprzedził Louisa Delétraza o 0,520 sekundy, sięgając po pole position w klasie LMP2 przed legendarnym, 24-godzinnym wyścigiem Le Mans.
Pole position do wyścigu 24H Le Mans po raz trzeci z rzędu wywalczył Kamui Kobayashi. Japończyk już na swoim pierwszym okrążeniu uzyskał wynik 3:23,900, który zapewnił pole position Toyocie #7.
W klasie LMP2 o pole position rywalizowali dwaj kierowcy – Louis Delétraz z Team WRT #41, którego barwy reprezentuje też Robert Kubica, oraz António Félix da Costa z JOTA #38. Da Costa wykręcił czas 3:27,950 i wyprzedził Delétraza o 0,520 sekundy, sięgając po pole position w klasie LMP2 przed legendarnym, 24-godzinnym wyścigiem Le Mans.
W klasie GTE Pro sensacyjne pole position zdobył Dries Vanthoor w prywatnym Porsche ekipy Hub Auto Racing. Belg pokonał o 0,181 sekundy Daniela Serrę w Ferrari #52.
Porsche zajęło pierwsze trzy pozycje w klasie GTE Am. Julien Andlauer z Dempsey-Proton Racing #88 był najszybszy, pokonując Toma Gamble’a z GR Racing #86 różnicą aż 0,573 sekundy. Matteo Cailori z Team Projekt 1 #56 był trzeci.
Najnowsze
-
Przycisk do odmrażania tylnej szyby często ma ukrytą funkcję. Docenisz ją nie tylko zimą
Okres jesienno-zimowy jest bardzo wymagający dla kierowców, a dokładna znajomość wyposażenie samochodu i elementów, które nam pomagają, jest szczególnie pomocna. Nie każdy kierowca zna wszystkie funkcje, jakie oferuje jego auto, zwłaszcza te ukryte. Dobrym przykładem jest przycisk do ogrzewana tylnej szyby. -
Kierowca wpadł przez kod 01.01 w prawie jazdy. Teraz może trafi do więzienia
-
Cwany sposób policji na łamiących prawo kierowców. Nawet nie wiedzą, że ICAM ich obserwuje
-
Tesla Cybertruck już oficjalnie. Nawet 750 km zasięgu i osiągi „z kosmosu”
-
Te auta „sypią się” na potęgę. Nowy ranking niezawodności TÜV 2024