24H Le Mans. Zespół Roberta Kubicy drugi w Hyperpole
António Félix da Costa wyprzedził Louisa Delétraza o 0,520 sekundy, sięgając po pole position w klasie LMP2 przed legendarnym, 24-godzinnym wyścigiem Le Mans.
Pole position do wyścigu 24H Le Mans po raz trzeci z rzędu wywalczył Kamui Kobayashi. Japończyk już na swoim pierwszym okrążeniu uzyskał wynik 3:23,900, który zapewnił pole position Toyocie #7.
W klasie LMP2 o pole position rywalizowali dwaj kierowcy – Louis Delétraz z Team WRT #41, którego barwy reprezentuje też Robert Kubica, oraz António Félix da Costa z JOTA #38. Da Costa wykręcił czas 3:27,950 i wyprzedził Delétraza o 0,520 sekundy, sięgając po pole position w klasie LMP2 przed legendarnym, 24-godzinnym wyścigiem Le Mans.
W klasie GTE Pro sensacyjne pole position zdobył Dries Vanthoor w prywatnym Porsche ekipy Hub Auto Racing. Belg pokonał o 0,181 sekundy Daniela Serrę w Ferrari #52.
Porsche zajęło pierwsze trzy pozycje w klasie GTE Am. Julien Andlauer z Dempsey-Proton Racing #88 był najszybszy, pokonując Toma Gamble’a z GR Racing #86 różnicą aż 0,573 sekundy. Matteo Cailori z Team Projekt 1 #56 był trzeci.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?