
24H Le Mans. Zespół Roberta Kubicy drugi w Hyperpole
António Félix da Costa wyprzedził Louisa Delétraza o 0,520 sekundy, sięgając po pole position w klasie LMP2 przed legendarnym, 24-godzinnym wyścigiem Le Mans.
Pole position do wyścigu 24H Le Mans po raz trzeci z rzędu wywalczył Kamui Kobayashi. Japończyk już na swoim pierwszym okrążeniu uzyskał wynik 3:23,900, który zapewnił pole position Toyocie #7.
W klasie LMP2 o pole position rywalizowali dwaj kierowcy – Louis Delétraz z Team WRT #41, którego barwy reprezentuje też Robert Kubica, oraz António Félix da Costa z JOTA #38. Da Costa wykręcił czas 3:27,950 i wyprzedził Delétraza o 0,520 sekundy, sięgając po pole position w klasie LMP2 przed legendarnym, 24-godzinnym wyścigiem Le Mans.
W klasie GTE Pro sensacyjne pole position zdobył Dries Vanthoor w prywatnym Porsche ekipy Hub Auto Racing. Belg pokonał o 0,181 sekundy Daniela Serrę w Ferrari #52.
Porsche zajęło pierwsze trzy pozycje w klasie GTE Am. Julien Andlauer z Dempsey-Proton Racing #88 był najszybszy, pokonując Toma Gamble’a z GR Racing #86 różnicą aż 0,573 sekundy. Matteo Cailori z Team Projekt 1 #56 był trzeci.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?