10 reklam, które podbiły internet w 2012 roku
Koniec roku to czas na wszelkiego typu podsumowania, rankingi najlepszych z najlepszych i najgorszych z najgorszych. Przedstawiamy dziesięć najchętniej oglądanych przez internautów reklam samochodów.
Volkswagen Beetle, czyli pies wracający do formy (41,252,003 wyświetlenia)
Honda CR-V, w roli głównej Matthew Broderick i jego dzień wolny (26,042,359)
Refleksyjna reklama Chryslera z narracją Clinta Eastwooda (23,062,482)
Jerry Seinfeld ze wszystkich sił walczy o Acurę NSX (21,810,905)
Na seans „Twilight” tylko z Audi S7 (12,039,016)
Kia Optima prosto ze snu (11,293,204)
Chevrolet Silverado inspiruje się apokalipsą (11,253,826)
Toyota Camry – nowa wersja ze wszystkim (11,030,411)
Niewidzialny Mercedes F-Cell (10,686,043)
Hyundai Genesis Coupe lepszy niż defibrylator (10,525,943)
Źródło: True Reach
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: