Audi dla sztywniaków?
BMW jest dla ludzi pełnych życia, sił, energii; dynamicznych i otwartych na świat. Audi to samochód dla sztywniaków. To nie nasza opinia, ale takie wnioski można wysnuć oglądając najnowszą reklamę BMW „Jump for Joy". Ciekawe co na to producent z Ingolstadt?
Bohaterom spotu towarzyszą intensywne przygotowania do przejażdżki własnym BMW – X5, 5 GT, seri 3 coupe i 1 coupe. Są skłony, podskoki, pompki i przeciągania się, a wszystko po to, by potem z radosnym uśmiechem na twarzy, w najbardziej nietypowy sposób (z dachu domu, samochodu, z roweru, przez okno) wskoczyć do swojego fantastycznego samochodu i odjechać w siną dal. Oczywiście z radością.
Radosny proceder obserwuje przez okno sąsiad – właściciel Audi, który naśladując zadowolonych z siebie ludzi przy próbie skoku do samochodu natrafia na przeszkodę – brak umiejętności.
No cóż, morał jest więc jeden – BMW to zgodnie z mottem firmy „Radość z jazdy” i jak mówi na swojej stronie internetowej producent „Radość to BMW”. Audi z kolei to „Przewaga dzięki technice”. Czy ta przewaga wystarczy by być radosnym? W tej reklamie na pewno nie, ale czekamy na odpowiedź Audi. Być może kwintesencja radości tkwi gdzieś indziej?
Najnowsze
-
Aktywiści Ostatniego Pokolenia pod lupą prokuratury. Policja pokazała twarde dowody
Głośnym echem odbiły się niedawne protesty Ostatniego Pokolenia, czyli organizacji przekonującej, że jest ostatnim, jakie może zahamować katastrofę klimatyczną. Jej członkowie raczej nie spodziewali się, że mogą narazić się na tak poważne problemy z prawem. -
Mandat za zbyt wolną jazdę to nie mit. Nie chodzi tylko o znak C-14
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
-
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
-
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
Zostaw komentarz: