Robert Kubica w zespole Renault
Prawdopowodnie dziś usłyszymy oficjalne potwierdzenie tej informacji, która za pośrednictwem francuskiej gazety Le Figaro, obiegła wczoraj cały świat elektryzyjąca wieścią o już podpisanym kontrakcie Polaka.
| Oby Robert w przyszłym sezonie miał tylko powody do radości! |
![]() |
|
fot. BMW
|
Wiemy już, że Robert Kubica odrzucił (ostatecznie w niedzielę – wg japońskiego producenta) ofertę Toyoty. W branżowych kuluarach wiele mówi się na temat tego, że także Ferrari – rychło w czas – wiązało pewne nadzieje na roczny kontrakt z Polakiem.
We wczorajszych „Wiadomościach” w telewizyjnej jedynce, zarówno znany komentator formuły 1 – Mikołaj Sokół, który od wielu lat jeżdząc na wyścigi jest bardzo blisko decyzji i wyborów podejmowanych przez naszego kierowcę, jak również przedstawiciel teamu Renault, nie potwierdzali, ani też nie zaprzeczali hipotezie, jakoby Robert Kubica został już zakontraktowany we francuskim teamie.
W felietonie redaktora Sokoła jednak, zamieszczonym na portalu www.f1.pl (aby zapoznać się z nim kliknij tu) czytamy wiele mówiący zwrot: „wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują”, że Polak zajmie miejsce w kokpicie bolidu Renault.
Co zatem nam pozostaje? Oczekiwać na oficjalne obwieszczenie naszych domniemywań, a z oceną wyboru naszego kierowcy wstrzymać się do pierwszych wyścigów w sezonie 2010.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Juz uslyszelismy 🙂
Anonymous - 5 marca 2021
Juz uslyszelismy 🙂