Renault Kadjar – nowy crossover chce zawojować social media
Renault kontynuuje ofensywę na rynku crossoverów i wprowadza model Kadjar - swój pierwszy crossover w segmencie C. Nowy model będzie można zobaczyć jeszcze przed jego oficjalną prezentacją dzięki kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych.
Nazwa KADJAR powstała z połączenia KAD i JAR. KAD pochodzi bezpośrednio od terminu „quad” – samochodu z napędem na cztery koła, do jazdy poza drogami utwardzonymi, natomiast JAR odwołuje się zarazem do pojęć „agile” (zwinny, zwrotny) i „jaillir” (pojawić się błyskawicznie). Brzmienie i pisownia nazwy KADJAR mają egzotyczne zabarwienie i stanowią zaproszenie do przygody i odkrywania nowych horyzontów. KADJAR w naturalny sposób wpisuje się w świat crossoverów marki Renault, obok modeli Captur i Koleos.
#KADJAR to też kampania promująca świat Renault KADJAR w sieciach społecznościowych. Od 26 stycznia 2015 roku marka Renault będzie aktywnie działać w sieciach społecznościowych, proponując internautom odkrycie świata modelu KADJAR. Codziennie będą pojawiały się nowe, oryginalne zdjęcia i filmy wideo w oczekiwaniu na oficjalną prezentację Renault KADJAR w dniu 2 lutego 2015 roku.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: