Nowa Honda CR-V 2015
Europejska wersja Hondy CR-V na rok 2015 otrzymała nowe elementy stylistyczne oraz została wyposażona w zmodernizowane silniki i nowe rozwiązania techniczne.
Odświeżona Honda CR-V zadebiutuje na rynku wiosną 2015 roku. Największe zmiany zaszły w przedniej części nadwozia. Przeprojektowano tu reflektory, które łączą się z nową osłoną chłodnicy, a nowy kształt zderzaka i osłony podzderzakowej optycznie poszerza nadwozie modelu i obniża jego środek ciężkości. Z kolei w tylnym pasie nadwozia znalazły się nowe lampy zespolone LED.
We wnętrzu przeprojektowano chromowaną listwę, która zdobi całą szerokość kabiny, a na najważniejszych powierzchniach zastosowano – jak podaje producent – wysokogatunkowe materiały wykończeniowe. Komfort pasażerów ma poprawiać przesuwany o 60 milimetrów w przód i w tył podłokietnik.
Nowe silniki
Honda CR-V z napędem na cztery koła zostanie wyposażona w silnik wysokoprężny o podwyższonej mocy, a także nową, automatyczną skrzynię biegów o dziewięciu przełożeniach.
Czterocylindrowa jednostka 1,6 litra i-DTEC generuje teraz 160 KM mocy i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik może współpracować z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach lub z nową, dziewięciobiegową przekładnią automatyczną.
Honda CR-V z napędem na jedną oś dostępna jest z przekładnią manualną i będzie nadal oferowana z silnikiem 1,6 litra i-DTEC o mocy 120 KM, a także z silnikiem benzynowym 2,0 litra i-VTEC o mocy 155 KM.
Nowy system rozrywkowo-informacyjny
Z nowości pojawi się też dostępny w standardzie od wersji wyposażeniowej Elegance system rozrywkowo-informacyjny Honda Connect, działający w oparciu o aplikacje – wszystko wyświetlane będzie na siedmiocalowym ekranie dotykowym. Honda Connect daje osobom siedzącym z przodu szybki dostęp do takich funkcji, jak informacje o pojeździe, kamera cofania, system audio czy Bluetooth pozwalający podłączyć telefon komórkowy oraz aktywować technologię MirrorLink (odzwierciedlenie ekranu telefonu na monitorze samochodowym).
Będzie więc dostęp do Internetu, dziewięć fabrycznie zainstalowanych aplikacji, opcjonalnie nawigacja satelitarna Garmina, system audio z radiem AM/FM/DAB, także internetowym.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: