Samochodowy baby boom
Renault rozpoczęło we Francji kampanię billboardową informując o posiadaniu najmłodszej gamy aut w Europie. Scenic - 4 miesiące, Megane - 11 miesięcy, Laguna - 23 miesiące... zamiast samochodów - zdjęcia dzieci odpowiadających wiekiem prezentowanym modelom.
![]() |
fot. Renault
|
![]() |
fot. Renault
|
Plakaty ze zdjęciami porównujące wiek dzieci do czasu wprowadzenia nowych modeli Renault na rynek, pojawią się na ponad 180 tysiącach billboardów. Wsparciem kampanii we Francji będą spoty reklamowe emitowane w telewizji i w Internecie. Kampania potrwa do 22 września.
![]() |
fot. Renault
|
W ciągu ostatnich trzech lat Renault odświeżyło ofertę, wprowadzając na rynek aż osiemnaście nowych modeli: Twingo, Clio, Clio Grandtour, Modus, Grand Modus, Megane Hatchback, Megane Grandtour, Megane Coupe, Scenic, Grand Scenic, Koleos, Laguna Hatchback, Laguna Grandtour, Laguna Coupe, Kangoo, Kangoo Express, Kangoo Express Compact oraz Kangoo be bop.
Dzięki tym premierom francuski koncern posiada dziś najmłodszą gamę pojazdów w Europie.
Najnowsze
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Wyobrażasz sobie ładowanie elektryka na 500 km w czasie krótszym niż poranna kawa? Chińscy giganci właśnie tego dokonali - ich najnowsze baterie biją rekordy szybkości ładowania! -
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – relacja z hołdu bohaterom
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
-
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
Zostaw komentarz: