
Fotoreportaż z montażu ogrzewania postojowego Webasto – galeria
W punkcie serwisowym, gdzie montowałyśmy nasze ogrzewanie postojowe Webasto do redakcyjnego Renault zrobiłyśmy fotoreportaż, pokazując z bliska urządzenie i miejsca jego instalacji w samochodzie.
Czas montażu ogrzewania to około 1 dnia. Dla użytkownika ważna jest wiedza, że ma:
w komorze silnikowej:
– bezpiecznik przedziału pasażerskiego
– bezpiecznik urządzenia Webasto
przy zespole bezpieczników fabrycznych:
– bezpiecznik sterowania Thermo Call3 Webasto
– bezpiecznik wentylacji
Po odbiorze auta z zamontowanym Webasto trzeba pamiętać, żeby przed opuszczeniem samochodu i wyłączeniem zapłonu ustawić pokrętło (regulator) temperatury wewnątrz pojazdu na maksymalnie ciepłą temperaturę, a kierunek nadmuchu powinien kierować nawiew na szyby i ewentualnie na środek kabiny pasażerskiej.
W przypadku naszego urządzenia Webasto można nim sterować zdalnie za pomocą telefonu komórkowego (lub stacjonarnego z funkcją wybierania tonowego). Możliwy jest wybór czasu działania układu ogrzewania / wentylacji, a także zaprogramowanie momentu uruchomienia systemu w ciągu najbliższej doby. Do korzystania z takiej możliwości jest potrzebna karta SIM, przy czym należy pamiętać, że przy uruchamianiu modułu telefonicznego w aucie wszystkie dane zapisane na karcie SIM zostaną usunięte (dlatego należy kupić nową kartę).
Zaleca się, żeby zapobiec rozładowaniu akumulatora, ustawić czas grzania równy czasowi jazdy po nagrzaniu pojazdu. W przypadku czasu jazdy około 30 minut, ustawić grzanie również na 30 minut.
Moduł telefoniczny jest fabrycznie ustawiony na 60 minut grzania, ale można go ustawiać w zakresie od 1 do 999 minut. Możliwy jest też tryb stałego grzania (tryb ciągły).
Najnowsze
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
5 lat. Tyle projektantom BMW zajęło przygotowanie nowej ”jedynki”. Kompakt z Bawarii o oznaczeniu F70 przynosi powiew świeżości, ale nie rezygnuje z dotychczasowych proporcji. BMW 120 – Niby zupełnie inny, a jednak trochę podobny Wymiary nie odstają spektakularnie od generacji F40. Auto jest dłuższe o 4 centymetry i odrobinę wyższe. Bez zmian pozostał rozstaw osi, szerokość […] -
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
Zostaw komentarz: