
Nowy miesięcznik „Auto Moto Technika” już w kioskach!
„Auto Moto Technika” to nowe czasopismo motoryzacyjne o zabarwieniu technicznym, mówiące o samochodach znacznie poważniej niż dostępna obecnie prasa. Redakcja zapewnia, że pismo nie będzie dotykać tylko tematów związanych ze ścisłą techniką i pozostanie otwarte na wszystkich zainteresowanych motoryzacją.
– Będziemy zajmować się różnymi tematami. Poczynając od historii motoryzacji i poszczególnych marek, przez ekologię, powiązane z motoryzacją tematy gospodarcze, kwestie prawne, bezpieczeństwo, ale też stylistykę, sport samochodowy i wiele innych. Na naszych łamach znajdziecie Państwo także wszelkiego rodzaju porady, poczynając od tego jak wykorzystać coraz to nowe wyposażenie samochodów, a kończąc na tym jak jeździć, by czynić to bezpiecznie i efektywnie. Jeżeli zaś na rynku pojawi się nowy, interesujący model auta, także go przedstawimy, wskazując jak i dlaczego producent posłużył się nowymi rozwiązaniami – zapewnia redaktor prowadzący, Jerzy Dyszy.
– Dlaczego zajmiemy się samochodami? Bo je lubimy, ale też uważamy, że przemysł motoryzacyjny i związany z nim transport są prawdopodobnie najważniejszymi branżami jakie ciągle, od ponad stu lat, odpowiedzialne są za cywilizacyjny rozwój ludzkości – komentuje Jerzy Dyszy.
Wydawcą „Auto Moto Techniki” jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska, wcześniej znana z miesięcznika historycznego – „Skarpa Warszawska” i dwutygodnika „Rytm Warszawy”.
– Jako wydawca nie chce ograniczać się tylko do rynku lokalnego. Wraz z zespołem postanowiliśmy ożywić niszę, która w naszym kraju od pewnego czasu jest całkowicie opuszczona. Wierzę, że na rynku jest jeszcze miejsce na periodyk drukowany, a ludzie wciąż odczuwają głód poznawczy – wyjaśnia prezes zarządu, Rafał Bielski.
Miesięcznik „Auto Moto Technika” liczy 84 strony i zadebiutuje na rynku w nakładzie wynoszącym ok. 25 tysięcy egzemplarzy, w cenie 11,90 zł. Tytuł poza wersją drukowaną dostępny będzie też w postaci e-wydań i wydań na tablety. Wprowadzenie magazynu na rynek ma wspierać kampania reklamowa na stacjach benzynowych Orlen oraz w radiu i w Internecie.
Nowemy periodykowi życzymy powodzenia!
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Świetna kontynuacja tradycji doskonałej Auto Techniki Motoryzacyjnej! Tamten miesięcznik zniknął z rynku wiele już lat temu pomimo, że ludzie chcieli go czytać i kupować, taki miesięcznik to Mercedes wśród prasy motoryzacyjnej szczególnie w porównaniu do tak marnych tygodników jak Auto-Świat! Powodzenia Panie Dyszy!
Anonymous - 5 marca 2021
Z tego co wiemy, ku naszemu zdumieniu, zaskoczeniu i – szczerze pisząc – rozczarowaniu, nowy wydawca pisma postanowił się rozstać z Panem Dyszym. Ubolewamy nad tym i niestety sądzimy, że Autotechnika na tym straci.