Arkadiusz Kula / Magda Wilk przed 2. Rajdem Jastrzębskim
Już w ten weekend odbędzie się 2. Rajd Jastrzębski, w których udział biorą Arkadiusz Kula i Magda Wilk, dla których będzie to podwójny debiut.
2. Rajd Jastrzębski, który stanowi ostatnią rundę Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska. Do zawodów zgłosiły się aż 72 załogi, w tym 11 w Pucharze Legend. W tej mocno obsadzonej klasie pojawią się również Arkadiusz Kula i Magda Wilk, dla których będzie to podwójny debiut. Po raz pierwszy pojadą wspólni w imprezie tej rangi oraz po raz pierwszy wystartują razem ich nową rajdową bronią, jaką jest Opel Kadett GT/E. Załoga po dłuższej przerwie zmienia włoski styl na niemiecką precyzję.
| Załoga Arkadiusz Kula / Magda Wilk wystartują w 2. Rajdzie Jastrzębskim. | 
![]()  | 
| fot. z archiwum załogi | 
Magda Wilk
– Prawy fotel w legendach jak zwykle sprawie dużo frajdy.  Dlatego nie mogę się już doczekać weekendu jak i pierwszych kilometrów, szczególnie, że Alfę zamieniliśmy na  Opla. Jeździłam nim trochę zaraz po jego zakupie i nie powiem – fajna zabawka! Od czerwca jednak przeszedł całkowitą przemianę i Arek zbudował go od podstaw: nowe nadwozie, klatka, silnik, skrzyna biegów jak i zawieszenie. Póki co tylko przez telefon słyszę jego entuzjazm, gdzie da się odczuc radość z jazdy. Mam nadzieję, że taką samą będziemy mieli na odcinkach Rajdu Jastrzębskiego – rajdu, który od RPP różni się już tylko liczbą oesowych kilometrów. Żałuję jedynie, że moja „kompaktowość” i ta duża różnica w naszym wzroście uniemożliwi mi już zrobienie jego autem chociaż kilku kilometrów, nawet w drodze na Badanie Kontrolne. Nie tak łatwo będzie można już przysunąć lewy fotel.
| Załoga Arkadiusz Kula / Magda Wilk wystartują w 2. Rajdzie Jastrzębskim. | 
![]()  | 
| 
 fot. z archiwum załogi 
 | 
Arkadiusz Kula
– Po wakacyjnej przerwie wracam do ścigania się  klasykami. Najistotniejsze zmiany to przede wszystkim auto, czyli Opel  Kadett GT/E, którym  po raz pierwszy będziemy jechać  taki rajd.  Wprawdzie jego budowa zakończyła się niedawno to miałem już okazję  zrobić nim trochę kilometrów, między innymi na Rajdzie 1001 Jezior. Z  kolei w miniony weekend zdobyłem dwa razy drugie miejsce podczas zawodów  Classiauto Cup na torze Kielce w mocno obsadzonej grupie samochodów do  dwóch litrów i grupie Oldtimer Sport. Stąd jak widać auto ma na pewno  duży potencjał. Jest szybkie bo białe. A tak na poważnie to 190-konny  Kadett jest dużo łatwiejszy w prowadzeniu niż Alfa, przez co bardziej  przewidywalny, aczkolwiek wychodzi z niego niezły zbój. Co do samego  rajdu to nie mam zbyt dużych oczekiwań bo po raz pierwszy startujemy w  zawodach tego typu. Na pewno duży nacisk kładę na opis, bo bez tego  nawet najmocniejszym samochodem nic nie zdziałamy, ale i na dobrą  zabawę. Ciekaw jestem tylko jakie wrażenie zrobi mój Opel na mojej  pilotce, bo  jeszcze nie miała okazji jeździć nim po odbudowie.
2. Rajd Jastrzębski to ostatnia runda cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska. Zawodnicy będą rywalizować na trasach o sumarycznej długości 163 kilometrów. 
 Do pokonania mają dwa odcinki specjalne Borynia i Bzie, jechane trzykrotnie.
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 


	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: