„It’s a German”, czyli Claudia Schiffer za kierownicą Opla
Supermodelka Claudia Schiffer została twarzą europejskiej kampanii reklamowej marki Opel, promującej modele Astra, Meriva, Mokka i Zafira Tourer pod hasłem „It’s a German”.
Claudia Schiffer jest ambasadorką marki Opel w Europie i jako jeden z najlepiej znanych niemieckich „produktów” eksportowych wnosi do kampanii swój wyjątkowy urok osobisty i szyk. W swojej nowej roli, jako niemiecka twarz Opla w Europie, Claudia odnalazła się równie doskonale, jak na światowych wybiegach, na których od 25 lat prezentuje olśniewające kreacje.
Kampanię reklamową rozpoczęto na początku lutego w całej Europie z wyjątkiem Niemiec, rodzimego rynku Opla, oraz Wielkiej Brytanii, gdzie sprzedawane są samochody Vauxhall, siostrzanej marki Opla.
– Claudia to prawdziwa niemiecka ikona o międzynarodowej sławie, która w pełni identyfikuje się z wartościami naszej marki – powiedziała Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. – Reakcja odbiorców na styl i humor tych reklam telewizyjnych przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Obecnie z przyjemnością udostępniamy je widzom na całym świecie.
Źródło: Opel, Mototarget
Najnowsze
-
Rewolucja w punktach karnych. Prawo jazdy stracisz łatwo jak nigdy
Kary dla kierowców w Polsce jeszcze nigdy nie były tak surowe, a kolejne zaostrzenia zasad już są w drodze. Kierujący, którzy nie trzymają się ściśle przepisów drogowych, mają powody do obaw. -
Nagrywający nie rozumie, co to żółte światło. Dostał bardzo bolesną lekcję
-
Volkswagen Passat – elegancja i funkcjonalność w biznesowym wydaniu
-
To będzie jedna z najpiękniejszych dróg w Polsce. Drogowcy nie mają lekko
-
Już nie za 50 km/h na godzinę. Przez nowe przepisy prawo jazdy stracisz znacznie szybciej
Zostaw komentarz: