„It’s a German”, czyli Claudia Schiffer za kierownicą Opla
Supermodelka Claudia Schiffer została twarzą europejskiej kampanii reklamowej marki Opel, promującej modele Astra, Meriva, Mokka i Zafira Tourer pod hasłem „It’s a German”.
Claudia Schiffer jest ambasadorką marki Opel w Europie i jako jeden z najlepiej znanych niemieckich „produktów” eksportowych wnosi do kampanii swój wyjątkowy urok osobisty i szyk. W swojej nowej roli, jako niemiecka twarz Opla w Europie, Claudia odnalazła się równie doskonale, jak na światowych wybiegach, na których od 25 lat prezentuje olśniewające kreacje.
Kampanię reklamową rozpoczęto na początku lutego w całej Europie z wyjątkiem Niemiec, rodzimego rynku Opla, oraz Wielkiej Brytanii, gdzie sprzedawane są samochody Vauxhall, siostrzanej marki Opla.
– Claudia to prawdziwa niemiecka ikona o międzynarodowej sławie, która w pełni identyfikuje się z wartościami naszej marki – powiedziała Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. – Reakcja odbiorców na styl i humor tych reklam telewizyjnych przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Obecnie z przyjemnością udostępniamy je widzom na całym świecie.
Źródło: Opel, Mototarget
Najnowsze
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
5 lat. Tyle projektantom BMW zajęło przygotowanie nowej ”jedynki”. Kompakt z Bawarii o oznaczeniu F70 przynosi powiew świeżości, ale nie rezygnuje z dotychczasowych proporcji. BMW 120 – Niby zupełnie inny, a jednak trochę podobny Wymiary nie odstają spektakularnie od generacji F40. Auto jest dłuższe o 4 centymetry i odrobinę wyższe. Bez zmian pozostał rozstaw osi, szerokość […] -
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
Zostaw komentarz: