Harley-Davidson Pan America 2021 – „wszędobylska maszyna” zaprezentowana!
Harley-Davidson zaangażował swoje najbardziej doświadczone zespoły projektowe i inżynieryjne, aby stworzyć Pan America 1250 i Pan America 1250 Special - nowe motocykle typu adventure touring,
Modele Pan America 1250 i Pan America 1250 Special są napędzane nowym, chłodzonym cieczą silnikiem Revolution® Max 1250 typu V-Twin o pojemności 1250 cm 3 i mocy ponad 150 KM, zaprojektowanym tak, aby zapewnić wysoki moment obrotowy dostępny w szerokim zakresie obrotów, aż do czerwonej linii. Aby zminimalizować całkowitą masę motocykla (Pan America 1250 – 245 kg/Pan America 1250 Special – 258 kg; z płynami) silnik Revolution Max jest zintegrowany z pojazdem jako centralny element konstrukcyjny podwozia.
{{ image(34638) }}
Model Pan America 1250 Special jest wyposażony w elektronicznie regulowane, półaktywne zawieszenie przednie i tylne. Wyposażono go również w innowacyjny w branży system Adaptiwe Ride Hide, nowy rewolucyjny system adaptacyjnego zawieszenia, które obniża motocykl po zatrzymaniu oraz podnosi i utrzymuje w optymalnym ustawieniu podczas jazdy.
Modele Pan America 1250 i Pan America 1250 Special pojawią się u dealerów Harley-Davidson w czerwcu 2021 roku.
{{ image(34639) }}
Harley-Davidson we współpracy z Michelin stworzył oponę Scorcher Adventure do modeli Pan America, aby sprostać wymaganiom segmentu adventure touring. Opony Michelin Anakee Wild z agresywnym, terenowym wzorem bieżnika będą oferowane przez dział oryginalnych części i akcesoriów Harley-Davidson.
{{ image(34640) }}
Nowy radialny zacisk czterotłoczkowy w konstrukcji typu monoblock (30 mm) w pełni wykorzystuje właściwości materiału, aby zwiększyć sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy całkowitej. Dwie tarcze przedniego hamulca mają średnicę 320 mm a tarcza tylnego hamulca 280 mm.
Wszystkie wskaźniki i funkcje multimedialne są wyświetlane na odchylanym 6,8-calowym ekranie dotykowym TFT (od thin-film-transistor, rodzaj wyświetlacza ciekłokrystalicznego charakteryzującego się wysoką jakością obrazu i kontrastem).
Ekran pokryty jest szkłem antyrefleksyjnym, co ułatwia przeglądanie jego zawartości w większości warunków oświetleniowych. Funkcja ekranu dotykowego jest wyłączona, gdy motocykl jest w ruchu, ale wtedy kierowca może obsługiwać wiele funkcji ekranu za pomocą przycisków i przełączników przy kierownicy. Na ekranie można wyświetlić funkcje multimedialne po sparowaniu z urządzeniem mobilnym kierowcy wyposażonym w Bluetooth, w tym muzykę i połączenia telefoniczne.
{{ image(34641) }}
Model Pan America™ 1250 Special posiada dwa dodatkowe tryby, które mogą być dostosowane przez użytkownika. Zaprogramowane tryby jazdy dla modeli Pan America 1250 to Road, Sport, Rain, Off-Road i Off-Road Plus.
Każdy tryb jazdy posiada określoną kombinację ustawień oddawania mocy, hamowania silnikiem, układu ABS i kontroli trakcji. Kierowca może użyć przycisku MODE na przełącznikach po prawej stronie, aby zmienić aktywny tryb jazdy podczas jazdy motocyklem lub podczas postoju, z pewnymi wyjątkami.
Najnowsze
-
Zabudowa VW T5 – jak przekształcić busa w funkcjonalnego kampera?
Przekształcenie Volkswagena T5 w kampera to marzenie wielu miłośników turystyki na czterech kółkach. Ten model samochodu cieszy się ogromną popularnością dzięki swojej niezawodności oraz idealnym proporcjom, które ułatwiają taką adaptację. Przestrzeń ładunkowa T5 daje fantastyczne możliwości aranżacyjne. Pozwala to na stworzenie prawdziwie funkcjonalnego i wygodnego mobilnego domu! -
Pomóżmy motocykliście, którego pasją jest motoryzacja! Gerard walczy z rakiem – chce odzyskać twarz i… oddech
-
7 lat gwarancji i ceny od 112 900 zł. Rusza sprzedaż chińskiej marki Jetour w Polsce
-
Volkswagen Polo – idealne auto miejskie? Poznaj jego zalety
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Zostaw komentarz: