Harley-Davidson Pan America 2021 – „wszędobylska maszyna” zaprezentowana!

Harley-Davidson zaangażował swoje najbardziej doświadczone zespoły projektowe i inżynieryjne, aby stworzyć Pan America 1250 i Pan America 1250 Special - nowe motocykle typu adventure touring,

Modele Pan America 1250 i Pan America 1250 Special są napędzane nowym, chłodzonym cieczą silnikiem Revolution® Max 1250 typu V-Twin o pojemności 1250 cm 3 i mocy ponad 150 KM, zaprojektowanym tak, aby zapewnić wysoki moment obrotowy dostępny w szerokim zakresie obrotów, aż do czerwonej linii. Aby zminimalizować całkowitą masę motocykla (Pan America 1250 – 245 kg/Pan America 1250 Special – 258 kg; z płynami) silnik Revolution Max jest zintegrowany z pojazdem jako centralny element konstrukcyjny podwozia.

{{ image(34638) }}

Model Pan America 1250 Special jest wyposażony w elektronicznie regulowane, półaktywne zawieszenie przednie i tylne. Wyposażono go również w innowacyjny w branży system Adaptiwe Ride Hide, nowy rewolucyjny system adaptacyjnego zawieszenia, które obniża motocykl po zatrzymaniu oraz podnosi i utrzymuje w optymalnym ustawieniu podczas jazdy.

Modele Pan America 1250 i Pan America 1250 Special pojawią się u dealerów Harley-Davidson w czerwcu 2021 roku.

{{ image(34639) }}

Harley-Davidson we współpracy z Michelin stworzył oponę Scorcher Adventure do modeli Pan America, aby sprostać wymaganiom segmentu adventure touring. Opony Michelin Anakee Wild z agresywnym, terenowym wzorem bieżnika będą oferowane przez dział oryginalnych części i akcesoriów Harley-Davidson. 

{{ image(34640) }}

Nowy radialny zacisk czterotłoczkowy w konstrukcji typu monoblock (30 mm) w pełni wykorzystuje właściwości materiału, aby zwiększyć sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy całkowitej. Dwie tarcze przedniego hamulca mają średnicę 320 mm a tarcza tylnego hamulca 280 mm.

Wszystkie wskaźniki i funkcje multimedialne są wyświetlane na odchylanym 6,8-calowym ekranie dotykowym TFT (od thin-film-transistor, rodzaj wyświetlacza ciekłokrystalicznego charakteryzującego się wysoką jakością obrazu i kontrastem).

Ekran pokryty jest szkłem antyrefleksyjnym, co ułatwia przeglądanie jego zawartości w większości warunków oświetleniowych. Funkcja ekranu dotykowego jest wyłączona, gdy motocykl jest w ruchu, ale wtedy kierowca może obsługiwać wiele funkcji ekranu za pomocą przycisków i przełączników przy kierownicy. Na ekranie można wyświetlić funkcje multimedialne po sparowaniu z urządzeniem mobilnym kierowcy wyposażonym w Bluetooth, w tym muzykę i połączenia telefoniczne.

{{ image(34641) }}

Model Pan America™ 1250 Special posiada dwa dodatkowe tryby, które mogą być dostosowane przez użytkownika. Zaprogramowane tryby jazdy dla modeli Pan America 1250 to Road, Sport, Rain, Off-Road i Off-Road Plus.

Każdy tryb jazdy posiada określoną kombinację ustawień oddawania mocy, hamowania silnikiem, układu ABS i kontroli trakcji. Kierowca może użyć przycisku MODE na przełącznikach po prawej stronie, aby zmienić aktywny tryb jazdy podczas jazdy motocyklem lub podczas postoju, z pewnymi wyjątkami.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze