Honda H-RV – nowa generacja zaprezentowana. Pod maską hybrydowy układ napędowy e:HEV
Stylistyka nowej generacji Hondy H-RV przypomina samochody klasy premium?
Honda zaprezentowała nową generację modelu HR-V, popularnego kompaktowego SUV-a, w którym po raz pierwszy – w standardzie – dostępny będzie zaawansowany, dwusilnikowy, hybrydowy układ napędowy e:HEV.
{{ image(34450) }}
Nowy HR-V, który wejdzie do sprzedaży w Europie pod koniec 2021 roku, jest najnowszym modelem w ofercie Hondy z emblematem e:HEV (gdzie „e:” oznacza elektryfikację, a „HEV” – technologię hybrydową opartą na zasilaniu energią elektryczną).
{{ gallery(3234) }}
To trzeci z kolei model Hondy z takim emblematem, po odświeżonym CR-V i nowym Jazzie, które pojawiły się w ofercie Hondy w 2020 roku.
{{ image(34451) }}
HR-V e:HEV dołącza do gamy zelektryfikowanych modeli Hondy, zgodnie ze zobowiązaniem firmy, iż do końca 2022 roku, europejska gama jej głównych modeli zostanie wyposażona w napędy korzystające z energii elektrycznej.
{{ image(34452) }}
HR-V e:HEV wyróżnia się sylwetką typową dla modeli segmentu SUV, stylistycznie nawiązującą do kompaktowego coupe. Środek maski znajduje się nisko i jest płaski, a odważnie poprowadzone linie boczne biegną do podstawy słupków A, wzmagając wrażenie stabilności i bezpieczeństwa. Minimalistyczna estetyka, widoczna w projekcie deski rozdzielczej, to efekt uporządkowania wnętrza i kokpitu, w którym wszystkie elementy zostały rozmieszczone w przemyślany sposób.
{{ image(34453) }}
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: