Znany skandynawski producent ogumienia zapowiada, że do 2025 roku stworzy opony z materiałów przyjaznych środowisku!
Nokian Tyres zapowiada swój kolejny cel na drodze do bezpieczniejszego świata. Firma do 2025 roku wprowadzi oponę wykonaną wyłącznie z materiałów przyjaznych dla środowiska.
Firma Nokian Tyres wymyśliła pierwszą na świecie oponę zimową w 1934 roku. Pierwsza opona zimowa powstała w odpowiedzi na rzeczywistą potrzebę zwiększenia bezpieczeństwa na drogach. Od tego czasu opony Nokian zapewniają bezpieczną podróż w śniegu i w deszczu, na lodzie i w słońcu na całym świecie.
Obecnie jednak bezpieczeństwo nie ogranicza się tylko do codziennej jazdy po drogach. Dzięki swoim działaniom firma może się przyczynić do polepszenia kondycji planety oraz wszystkiego, co na niej żyje.
Dbałość o stan planety jest widoczna we wszystkich aspektach działalności Nokian Tyres — od prac badawczo-rozwojowych po produkcję. Producent dobiera surowce ze zrównoważonych ekologicznie źródeł, zmniejsza emisje i odpady produkcyjne, a także drobiazgowo analizuje logistykę i kanały sprzedaży. Nokian Tyres opracowuje opony z myślą o maksymalnej oszczędności paliwa i wykonuje je z wytrzymałych, przyjaznych dla środowiska materiałów. Dążenie do zwiększenia bezpieczeństwa na świecie oznacza też, że tworzy bezpieczne środowisko dla swoich pracowników i buduje wokół siebie dobrze prosperujące społeczności.
Nokian Tyres już od lat projektuje opony z myślą o zrównoważonym rozwoju. W swoich produktach stosuje biomateriały, takie jak olej rzepakowy, a ponadto aktywnie bada nowe, przyjazne dla środowiska surowce oraz możliwości wykorzystania materiałów z recyklingu. Ambicją firmy jest, by jej opony były jak najbardziej ekologiczne, dlatego wyznaczyła sobie ambitny cel: zaprezentować do roku 2025 oponę koncepcyjną, która będzie wykonana w całości z materiałów ze źródeł odnawialnych i z odzysku.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: