Opel Crossland wygląda świetnie i radzi sobie z każdym zadaniem? Przekonajcie się, oglądając ten spot telewizyjny
Chociaż każdy kierowca chciałby, żeby jego auto jak najdłużej wyglądało jak nowe, codzienność weryfikuje te plany. Zwłaszcza, gdy samochodem podróżują także dzieci lub zwierzęta domowe. Czy Opel Crossland poradzi sobie z takim zadaniem?
Nowy Opel Crossland bez wątpienia przyciąga wzrok. Wszystkie atrybuty samochodu można zobaczyć w najnowszej, niekonwencjonalnej reklamie modelu Crossland, zrealizowanej w bardzo zabawnej estetyce mediów społecznościowych.
Postaci występujące w reklamie pokazują na swoich kontach w mediach społecznościowych, jak zafascynowali są marką swojego nowego samochodu i jak z niego korzystają.
Reklama ma na celu pokazanie, źe ten samochód doskonale radzi sobie z codziennymi zadaniami, a przy tym zawsze wygląda świetnie. Czyli jak głosi hasło kampanii: „Piękno nie boi się życia”.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: