RallyTaxi z Ramoną Karlsson
Ramona Karlsson wpadła na genialny pomysł, by dotrzeć do potencjalnych sponsorów. Otóż w okresie przedświątecznym została kierowcą taksówki dla pracowników działów marketingu w dużych koncernach.
Nie od dziś wiadomo, że Ramona prócz talentu rajdowego, ma także głowę do interesów. Dzięki temu zaszła tak wysoko i miała do dyspozycji auto klasy WRC. Swoją wiedzą o sportowym marketingu dzieliła się wielokrotnie na wykładach dla początkujących zawodniczek.
Tym razem to Ramona potrzebuje sporego budżetu na profesjonalne auto i cały sezon w Rallycrossowych Mistrzostwach Świata. W tym celu uruchomiła niecodzienny projekt RallyTaxi dla menadżerów marketingu i sponsoringu w Sztokholmie:
– Ten okres jest bardzo pracowity i trudno jest uzyskać termin spotkania z potencjalnym sponsorem. Dlatego oferuję podwożenie menadżerów – to pozwala zaoszczędzić czas i mogę w trakcie jazdy opowiedzieć o swoich planach na przyszły sezon. Tym razem jeżdżę prywatnym autem, ale gdy rozmowy się rozwiną, istnieje możliwość jazdy rajdówką – tłumaczy Ramona.
Projekt został pozytywnie odebrany, a jazdę można umówić przez internet w dniach 9-15 grudnia. Ramona przyznaje, że bez GPS nie dałaby rady, musi się przecież skupić na rozmowach z decydentami, którzy mogą jej pomóc w rozwoju kariery sportowej. Trzymamy kciuki, by się udało!
Ramona zaprasza na przejażdżkę potencjalnych sponsorów jej startów w rallycrossie. |
![]() |
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: