
Nissan Leaf jest już od 10 lat na rynku. Ile klientów zdecydowało się elektryfikować świat z tym modelem?
Nissan świętuje 10. rocznicę rynkowej premiery elektrycznego modelu Leaf.
Od pierwszej wersji w 2010 roku do wprowadzonej na rynek w 2019 roku odmiany Leaf e+, 500.000 klientów, którzy wybrali Nissana Leaf pomogło kierowcom na całym świecie uświadomić sobie korzyści, jakie samochód elektryczny zapewnia środowisku i jego użytkownikom w codziennym życiu. Koncern Nissan szacuje, że właściciele modelu Leaf przejechali łącznie 16 miliardów kilometrów (czyli około 10 miliardów mil) po drogach całego świata, dzięki czemu do naszej atmosfery trafiło ponad 2,5 miliona ton CO2 mniej.
Nissan Leaf jest produkowany w Japonii, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, i sprzedawany na 59 rynkach na całym świecie. Coraz większa pojemność akumulatora, wydajność i osiągi sprawiają, że Leaf nie jest już tylko idealnym autem do jazdy po mieście, ale uniwersalnym samochodem, który zaspokaja różne potrzeby klientów i doskonale wpisuje się w ich styl życia. Ponadto Nissan Leaf nie jest wyłącznie środkiem transportu.
Samochód elektryczny wspiera społeczeństwo, bo może być wykorzystywany jak generator prądu, by zapewnić źródło zasilania mieszkańcom prywatnych domów i pracownikom firm oraz ludności z regionów dotkniętych klęskami żywiołowymi. Wraz z innymi elektrycznymi modelami z gamy Nissana Leaf wyznacza nowe standardy, które zbliżają nas do zrównoważonego, podążającego za zmianami i zeroemisyjnego społeczeństwa.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: