Nissan Micra 2021: po faceliftingu z lepszym wyposażeniem, ale już bez diesla pod maską
Mimo że od chwili europejskiego debiutu Micry minęło już 38 lat, teraz przyszedł czas na nowe. Micra w roku modelowym 2021 będzie dostępna w dwóch wersjach N-Sport i N-Design. Ile kosztuje odświeżona Micra z benzynowym silnikiem?
Oferowana dotąd jako wersja specjalna, N-Sport wchodzi na stałe do oferty modelu Micra. Elementy stylistyczne nadwozia obejmują czarne lśniące listwy boczne oraz listwy na przednim i tylnym zderzaku, a także nowe czarne nakładki na lusterka boczne. Efektownym dopełnieniem całości są 17-calowe obręcze kół z lekkiego stopu z elementami personalizacji w kolorze czarnym. Wyposażenie standardowe wersji N-Sport stanowią światła przednie i przeciwmgłowe w technologii full LED.
Natomiast w ramach dostępnych wariantów personalizacji w wersji N-Design klient ma do wyboru listwy boczne oraz listwy na przednim i tylnym zderzaku w wersji chromowanej lub w błyszczącej czerni, a także stylizowane nakładki na lusterka boczne w tych samych kolorach. W wersji N-Design pakiet stylizacji nadwozia oraz efektowne 16-calowe dwukolorowe obręcze kół Genki dostępne są w standardzie.
Odświeżona Micrę napędza turbodoładowany benzynowy silnik o pojemności 1,0 litra. Wszystkie wersje modelu Micra, począwszy od bazowej Acenta, wyposażone są w szereg technologii poprawiających bezpieczeństwo, m.in.: wspomaganie ruszania na wzniesieniu, system kontroli ruchów nadwozia oraz system kontroli toru jazdy, który ułatwia prowadzenie pojazdu w trudnych warunkach.
Nissan Micra z roku modelowego 2021 będzie dostępny w salonach sprzedaży od grudnia, ale już teraz można go zamówić w cenie od 57 900 zł.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: