
Toyota C-HR GR Sport Gazoo Racing – ładna twardzielka ze sportowymi aspiracjami
Po tym jak dział sportowy Toyoty stworzył dwa rasowe modele: GR Suprę i GR Yaris, powstanie Toyoty C-HR GR Sport było już tylko kwestią czasu. Jak będzie się prezentować?
Toyotę C-HR oglądamy na polskich drogach od kilku lat i choć mogłoby się wydawać, że już wygląda sportowo przez aerodynamiczne i nieco futurystyczne kształty, to inżynierowie Toyoty postanowili nas zaskoczyć. Samochód nie zyska dodatkowych koni mechanicznych, za to sportową stylistykę i ulepszone zawieszenie.
Zobacz także: Toyota C-HR – z konceptu do produkcji
Toyotę C-HR GR Sport od zwykłej C-HR będą wyróżniać: czarne wykończenia reflektorów, obudowa świateł przeciwmgłowych, środkowa część zderzaka, czarne obramowanie odblasków z tyłu oraz tło plakietki Toyoty – otrzyma czarne detale. Agresywniejszego wyglądu doda nadwoziu nowy przedni spoiler i nowy panel poszycia pod zderzakiem, a także 19-calowe felgi.
W Toyocie C-HR GR Sport poprawiono zawieszenie przez usztywnienie z przodu o 10 proc., a z tyłu o 15 proc. Dostrojono również amortyzatory, aby zwiększyć siły tłumienia. Chodziło o zmniejszenie przechyłów nadwozia, dzięki czemu samochód będzie lepiej się prowadził.
Nie tylko zewnętrzna część przejdzie drobne przemiany. Wnętrze C-HR GR Sport będzie mieć czerwono-szary motyw, a kierownica i dźwignia zmiany biegów będą wykończone z perforowanej skóry z czerwonymi szwami.
W standardowym wyposażeniu znajdziemy przyciemniane szyby tylne, reflektory LED i podgrzewane przednie fotele.
Więcej informacji, takich jak cena, będzie podanych bliżej premiery samochodu, która ma się odbyć na początku 2021 r.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: