Volkswagen ID.4 1ST już dostępny do zamawiania w Polsce. Znamy ceny!
ID.4 jest pierwszym elektrycznym SUVem marki Volkswagen. Obecnie oferta składa się z dwóch limitowanych wersji modelu: ID.4 1ST oraz ID.4 1ST Max. Oba pierwsze warianty elektrycznego SUVa oferowane są z silnikiem o mocy 204 KM, który współpracuje z 1-biegową przekładnią automatyczną.
ID.4 to drugi z rodziny modeli ID., bezemisyjny model Volkswagena.Tak samo, jak jego mniejszy brat ID.3, model ID.4 zbudowany jest na modułowej platformie podłogowej MEB przeznaczonej do budowy samochodów elektrycznych. ID.4 debiutuje właśnie w polskiej ofercie marki w wersji 1ST z ceną od 202 390 zł. W roku 2021 do oferty dołączy także wariant z niższą pojemnością akumulatora oraz wyposażony w mocniejszą jednostkę, dysponujący napędem na 4 koła.
ID.4 z akumulatorem o pojemności 77 kWh, który pozwala na pokonanie do 520 km (wg WLTP) i rozpędzający się do 100 km/h w 8,5 sekundy, dostępny jest początkowo w dwóch wersjach: ID.4 1ST oraz ID.4 1ST Max. Liczba modeli tego elektrycznego SUVa Volkswagena w wersjach dostępnych w chwili rozpoczęcia sprzedaży jest limitowana do 27.000 egzemplarzy.
Debiutujący na rynku ID.4 w wersji 1ST jest wyposażony w 20-calowe obręcze kół, wewnętrzny pakiet Style i przyciemniane tylne szyby. Przednie fotele oraz kierownica są podgrzewane, a o dodatkowy nastrój we wnętrzu dba oświetlenie Ambiente dostępne w 30 kolorach. Pedały z elementami ze stali nierdzewnej, wzorem pierwotnych wersji ID.3 mają naniesione wzory Play&Pause, a na kierownicy znajduje się logo „1ST”.
Seryjne w wersji 1ST są także system nawigacyjny Discover Pro, cztery wejścia USB typu C oraz liczne systemy asystujące jak monitorujący przestrzeń przed pojazdem Front Assist, predykcyjny tempomat ACC, oraz asystent pasa ruchu Lane Assist. Standardowe wyposażenie uzupełnia pompa ciepła, a także system do montażu haka, dzięki któremu elektryczny SUV Volkswagena jest w stanie pociągnąć przyczepę o masie 1.000 kg.
Wyższa wersja Max w standardzie zawiera niemal wszystkie możliwe elementy wyposażenia. Są to m.in. matrycowe reflektory LED, tylne diodowe lampy w technologii 3D oraz 21-calowe obręcze kół.
Standardowo znajdują się w nim elektrycznie regulowane fotele, szklany panoramiczny dach, dźwiękochłonne szyby, 3-strefowa klimatyzacja automatyczna oraz elektrycznie podnoszona i opuszczana pokrywa bagażnika z systemem bezdotykowej obsługi „Easy Open&Close”. Wyposażenie z zakresu multimediów uzupełnia tu wyświetlacz head-up działający w technologii rozszerzonej rzeczywistości, 12-calowy ekran systemu infotainment i instalacja telefoniczna z funkcją bezprzewodowego ładowania.
Pojemność bagażnika Volkswagena ID.4 wynosi 543 litry, a poprzez złożenie oparć tylnych siedzeń można ją powiększyć do 1.575 litrów. W bagażniku znajdują się siatka przytrzymująca bagaż, siatka oddzielająca przestrzeń ładunkową od pasażerskiej oraz podłoga o regulowanej wysokości.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: