Ford Transit, Custom i Tourneo Custom będą dostępne w wersjach Active i Trail
Nowe uterenowione warianty Trail i Active uzupełniają gamę modelową Transita. Wersje te zostały zaprojektowane specjalnie do pracy w trudniejszych warunkach, ze skuteczniejszą trakcją kół dzięki mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu. Zobaczcie zdjęcia!
Warianty Trail posiadają dodatkową czarną okładzinę wokół dolnych części przednich i tylnych zderzaków oraz paneli bocznych. Masywny grill „F O R D” w czarnej, matowej stylistyce nawiązuje do serii terenowych pojazdów Ford Performance – Raptor. Transit Custom może być również wyposażony w opcjonalne relingi dachowe i zewnętrzne progi.
Opracowany we współpracy ze specjalistami od układów napędowych z firmy Quaife system mLSD automatycznie przenosi w warunkach słabej przyczepności moment obrotowy silnika na koło o największej przyczepności. System elektronicznej kontroli stabilności pojazdu został również ponownie skalibrowany w celu zharmonizowania go z systemem mLSD.
System AWD współpracuje z elektroniczną kontrolą stabilności pojazdu i stale monitoruje przyczepność kół.Rozkład momentu obrotowego pomiędzy przednie i tylne koła jest zmienny, dzięki działaniu specjalnie opracowanego, sterowanego elektronicznie sprzęgła AWD.
W trudnych warunkach, takich jak głębokie błoto, piasek lub śnieg, kierowca może wybrać z menu tryb Mud and Ruts (błoto i koleiny), przygotowując system AWD do utrzymywania przyczepności nawet w ekstremalnych warunkach poślizgu kół poprzez wcześniejsze włączenie napędu przedniej osi. Tryb Mud and Ruts również rekalibruje kontrolę trakcji pod kątem optymalnej współpracy z systemem AWD.
Transit Custom Trail jest dostępny w wielu wersjach nadwoziowych o masie całkowitej od 3000 kg do 3400 kg, w tym jako furgon, furgon z podwójną kabiną (brygadowy) i 9 miejscowe kombi w dwóch różnych rozstawach osi.Transit Trail oferuje wiele wersji nadwoziowych i rozstawów osi w kategorii 3500 kg: z furgon, furgon z podwójną kabiną (brygadowy) oraz kombi.
Wszystkie modele Transit Trail i Transit Custom Trail są napędzane zaawansowanym 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue Forda o mocach 130 KM, 170 KM lub 185 KM. System mild hybrid z instalacją 48 V odzyskuje energię podczas zwalniania, przechowuje ją w akumulatorze 48 V i wykorzystuje do wspomagania silnika spalinowego, obniżając zużycie paliwa.
Użytkownicy liczący na dodatkowe możliwości w trudniejszych warunkach jazdy, jakie spotykają w czasie pracy lub podczas wypoczynku, mogą zamówić Tourneo Custom Active z manualną skrzynią biegów i z mechanizmem różnicowym mLSD.
Warianty Active są dostępne z silnikami o mocy 185 KM w zależności od modelu i specyfikacji, z możliwością wyboru sześciobiegowej automatycznej lub manualnej skrzyni biegów. W standardzie znalazł się też modem pokładowy FordPass Connect1, umożliwiający korzystanie z łączności Wi-Fi z możliwością obsługi do 10 urządzeń.
Najnowsze
-
Czy można nagrywać policjanta podczas interwencji? Sąd właśnie wydał wyrok
Nagrywanie interesujących lub budzących kontrowersje zdarzeń to w dzisiejszych czasach powszechna praktyka. Do sięgania po kamerę w telefonie skłaniają wiele osób na przykład policyjne interwencje. Zanim to zrobimy warto zadać sobie pytanie, czy nagrywanie funkcjonariusza na służbie jest legalne. -
Prawo jazdy kategorii B to przepustka nie tylko do samochodów. Nawet nie wiesz, co możesz prowadzić
-
Aktywiści Ostatniego Pokolenia pod lupą prokuratury. Policja pokazała twarde dowody
-
Mandat za zbyt wolną jazdę to nie mit. Nie chodzi tylko o znak C-14
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
Zostaw komentarz: