Rozgrzewka Chevroleta przed powrotem na oscarową galę
Co roku dziesiątki milionów telewidzów oglądają ceremonię wręczenia Oscarów. Przez kolejne pięć lat podczas oscarowej nocy gwiazd Chevrolet będzie reklamował swoje popularne modele.
W ramach powrotu na oscarową galę firma Chevrolet zwróciła się do niezależnych filmowców, którzy chcieliby opowiedzieć prostą historię przedstawiającą życie w podróży. Wybrany spot reklamowy zostanie wyemitowany w stacji ABC podczas gali wręczenia Oscarów.
Dzięki współpracy z globalną społecznością artystyczną MOFILM, firma Chevrolet będzie miała szansę dotrzeć do szerokiego grona twórców filmowych, których zadaniem jest przygotowanie krótkich filmów przedstawiających życie w podróży. Uprzednio firma wykorzystała crowdsourcing przy produkcji spotu reklamowego „Happy Grad” z 2012 roku.
Po raz pierwszy w ramach współpracy Chevroleta i stowarzyszenia MOFILM projektom spotów przyjrzy się panel gwiazd i ekspertów branży filmowej, w którego skład wejdą producent Jon Landau (Oscar za filmy Titanic i Avatar), nominowany do Oscara reżyser, producent, pisarz oraz aktor, Spike Lee, a także Linus Karlsson, prezes oraz dyrektor kreatywny agencji Commonwealth.
Projekt rozpocznie się w czerwcu i zakończy w listopadzie 2013 roku, a twórcy, którzy chcieliby uzyskać ocenę panelu ekspertów zobowiązani są zgłosić swoje scenariusze do 16 sierpnia 2013 roku. Wybrany spot może zostać wyświetlony na kanale ABC podczas Oscarowej gali w niedzielę 2 marca 2014 roku.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: