Nowe BMW serii 4 Cabrio – gigantyczne nerki, miękki dach i sportowe serce. Zobaczcie zdjęcia!
BMW właśnie zaprezentowało drugą generację kabrioletu serii 4. Do pierwszych klientów auto trafi wiosną przyszłego roku. Oczywiście i tym razem, bawarski producent zaskoczył ogromnymi nerkami, które debiutowały już w wersji Coupe. Zobaczcie zdjęcia!
Po raz pierwszy w ofercie najmocniejsza wersja BMW M440i xDrive Cabrio została wyposażona w 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 374 KM. Na początku sprzedaży w ofercie znajdą się również dwa czterocylindrowe silniki benzynowe i jeden czterocylindrowy silnik wysokoprężny, a w 2021 r. dodatkowo dwa rzędowe sześciocylindrowe silniki wysokoprężne.
Uwagę przyciąga atrapa chłodnicy BMW utrzymana w stylu legendarnych samochodów sportowych tej marki wskazuje na duże zapotrzebowanie napędu na chłodzenie. Natomiast ekstremalnie płaskie reflektory w technologii diodowej dostępne są w wyposażeniu standardowym, opcjonalnie ze światłami laserowymi BMW.
Panelowy miękki dach łączy w sobie zalety chowanego twardego dachu z purystyczną estetyką tekstylnego poszycia. Dach jest o 40 procent lżejszy w porównaniu z poprzednim modelem, komfort akustyczny i termiczny znacznie wyższy niż w przypadku konwencjonalnych miękkich dachów. Poszycie oferowane jest standardowo w kolorze czarnym i opcjonalnie w kolorze antracytowym ze srebrnym połyskiem.
Adaptacyjny schowek na dach pozwala na zwiększenie pojemności bagażnika z 300 do 385 l przy zamkniętym dachu. Pojemność jest więc o 80 i 15 l większa niż w poprzednim modelu.
Niższy środek ciężkości pojazdu, równomierny rozkład masy na osie w proporcjach 50:50. Zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne, większy o 28 mm rozstaw kół z przodu i o 18 mm z tyłu niż w poprzednim modelu.
Po raz pierwszy w wyposażeniu standardowym wszystkich wariantów będzie dostępna 8-stopniowa skrzynia Steptronic i opcjonalnie 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z funkcją Sprint do szybkich i dynamicznych przyspieszeń.
W ofercie również: pakiet sportowy M Pro m.in. z 19-calowymi obręczami kół M ze stopów lekkich oraz sportowym brzmieniem silnika wewnątrz. Pakiet karbonowych elementów zewnętrznych M i akcesoria M Performance Parts dostępne już w chwili wprowadzenia nowego BMW serii 4 Cabrio na rynek.
BMW Operating System 7 umożliwia indywidualne i spersonalizowane wskazania na monitorze pokładowym o przekątnej 10,25 cala oraz na opcjonalnym w pełni cyfrowym zestawie wskaźników o przekątnej 12,3 cala. Intuicyjna multimodalna obsługa za pomocą dotykowego monitora pokładowego, kontrolera iDrive, przycisków na kierownicy i sterowania głosowego.
Szybka i precyzyjna kalkulacja tras i godziny przyjazdu, aktualizacja danych o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym w krótkich odstępach czasu, wprowadzanie dowolnego tekstu przy wyborze miejsc docelowych w nawigacji – wszystko to możemy zrobić, dzięki opartemu na chmurze systemie nawigacyjnym BMW Maps w standardzie.
BMW rozszerza ofertę systemów wspomagających kierowcę w porównaniu z poprzednim modelem.Teraz będą dostępne takie fukncje jak: ostrzeganie przed kolizją czołową z uruchomieniem hamulców, ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu z naprowadzaniem na pas z asystą kierowania oraz wskazanie ograniczenia prędkości teraz w wyposażeniu standardowym. Opcjonalny będzie system asystujący kierowcy Professional obejmujący m.in. asystenta kierowania i prowadzenia po pasie ruchu z nowymi funkcjami aktywnej nawigacji i asystentem korytarza ratunkowego. Innowacyjna wizualizacja otoczenia 3D na cyfrowym zestawie wskaźników.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: