
Nadjeżdża nowy Isuzu D-Max – największy twardziel w gamie pick-upów marki?
Od października br. do regularnej sprzedaży w Polsce trafi nowy Isuzu D-Max. Bardziej agresywny wizerunek, paleta nowoczesnych technologii, wysoki standard wnętrza i dużo większe możliwości terenowe – to tylko niektóre cechy, którymi przewyższa poprzedni model z 2012 r.
Nowy Isuzu D-Max to model większy i mocniejszy od swojego poprzednika sprzed 8 lat. Zastosowanie nowej ramy oraz wzmocnionej kabiny pozwoliło uzyskać lekką, a przy tym odporną i bezpieczną konstrukcję pojazdu.
Celem producenta było też podniesienie odporności antykorozyjnej, co jest szczególnie istotne w krajach Europy Środkowej. Głębokość brodzenia została zwiększona z 600mm do 800mm. Kolejne prace badawczo-rozwojowe w fabryce producenta dowiodły również, że mamy do czynienia z najtwardszym pick-upem w historii Isuzu – nowy model został poddany testom odpowiadającym przejechaniu czterech milionów kilometrów po drodze i poza nią.
Zdecydowany charakter nowego modelu uzupełniają dodatkowo nowe reflektory Bi-LED z elegancko wkomponowanymi światłami do jazdy w dzień. Sportowe felgi aluminiowe, zintegrowany tylny zderzak pełniący rolę stopnia, na nowo zaprojektowane progi, różne typy kabin oraz wersje wyposażenia, sprawiają, że każdy znajdzie dla siebie odpowiedni wariant.
W środku zainstalowano duży 9” dotykowy ekran z możliwością indywidualnej konfiguracji (zgodny z Apple CarPlay™ i Android Auto™), obsługujący rozpoznawanie głosu oraz osiem głośników, które zadbają o wysokiej jakości dźwięk. Dodatkowo wszystkie kluczowe dla kierowcy informacje widać na centralnym wyświetlaczu TFT 4,2″ pomiędzy wskaźnikami. Isuzu wyposażono również w porty USB, które są zlokalizowane w części przedniej i tylnej kabiny.
Nowy model to również cała paleta przyjaznych użytkownikowi technologii, m. in. funkcja ryglowania drzwi po oddaleniu się od pojazdu na odległość większą niż trzy metry czy światła, które po zmroku oświetlą drogę do domu.
Wnętrze samochodu tworzą komfortowe fotele z elektryczną regulacją dla kierowcy. Może on w prosty sposób wybrać idealną pozycję do jazdy dzięki 8 kierunkom pochylenia fotela oraz za pomocą dwupłaszczyznowej regulacji kolumny kierowniczej. Projektanci zadbali również o większą, dostępną “pod ręką”, przestrzeń zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów.
Sercem Isuzu jest silnik RZ4E-TC. To najbardziej zaawansowana technologicznie jednostka Isuzu – światowego lidera produkcji silników diesla. Charakteryzuje go duża moc, a jednocześnie niskie zużycie paliwa i poziom hałasu.
Najnowsze
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
5 lat. Tyle projektantom BMW zajęło przygotowanie nowej ”jedynki”. Kompakt z Bawarii o oznaczeniu F70 przynosi powiew świeżości, ale nie rezygnuje z dotychczasowych proporcji. BMW 120 – Niby zupełnie inny, a jednak trochę podobny Wymiary nie odstają spektakularnie od generacji F40. Auto jest dłuższe o 4 centymetry i odrobinę wyższe. Bez zmian pozostał rozstaw osi, szerokość […] -
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
Zostaw komentarz: