
Hyundai Tucson nowej generacji przeszedł testy drogowe. Zobaczcie zdjęcia w kamuflażu!
Przed rynkowym debiutem Tucson nowej generacji przeszedł wymagające testy drogowe. Podczas testów sprawdzane było prowadzenie i komfort jazdy oraz ogólna jakość. Zobaczcie jak się prezentuje w kamuflażu!
Po fazie intensywnego rozwoju w ośrodkach testowych Hyundaia, na poligonach doświadczalnych i drogach na całym świecie, tuż przed rynkowym debiutem Tucson został poddany finalnym szlifom na czeskich i austriackich drogach.
Jest to pierwsza generacja tego modelu zaprojektowana z uwzględnieniem nowej filozofii designu marki Hyundai Sensuous Sportiness. Przyjemność z prowadzenia zapewniono dzięki palecie responsywnych silników i skrzyń biegów w połączeniu z praktycznymi w codziennym użytkowaniu elementami, począwszy od napędu na cztery koła po możliwość holowania przyczep.
W ostatnich miesiącach Tucson był dopracowywany i testowany w Europie. Został poddany testom trwałości i próbom dynamicznym na najbardziej wymagającym torze wyścigowym na świecie, słynnej północnej pętli Nürburgringu. Przeszedł również rygorystyczne testy drogowe w całej Europie począwszy od skrajnych zimowych warunków w Szwecji, poprzez holowanie przyczep w Alpach, kończąc na upalnym południu Hiszpanii.
W trakcie testów na specjalnym poligonie w Czechach, Tucson musiał udowodnić swoją jakość w ekstremalnych warunkach. System napędu na cztery koła, system rozdziału momentu obrotowego, sterowanie sprzęgła i wzrost momentu obrotowego przy niskich prędkościach zostały sprawdzone i przetestowane w najróżniejszych warunkach.
Na przykład na wymagających drogach, inżynierowie Hyundaia sprawdzili ogólną sztywność konstrukcji nadwozia, otwierając wszystkie drzwi, tylną klapę i panoramiczny dach, w sytuacji z dwoma kołami na ziemi i dwoma kołami znajdującymi się po przekątnej w powietrzu. Podczas tego testu drzwi zostały zamknięte bez najmniejszych problemów, co potwierdziło wysoką sztywność nadwozia. Na nierównych nawierzchniach inżynierowie zidentyfikowali nietypowe dźwięki wydawane przez samochód w określonych warunkach i zredukowali je.
Inżynierowie wjechali samochodem również do wody, aby sprawdzić, czy elementy takie jak osłony podwozia i osłony kół będą działać prawidłowo po przejeździe po wodzie, nawet przy wyższych prędkościach. Ponadto zbadali, czy model bez problemu brodzi w wodzie o głębokości od 20 do 30 centymetrów. Hamulec postojowy, systemy Autohold i asystent zjazdu ze wzniesienia także musiały udowodnić swoją wytrzymałość na stromych wzgórzach o nachyleniu od 30 do 45 procent.
Po udowodnieniu jakości w Czechach, Tucson musiał zademonstrować swoje możliwości holowania w austriackich Alpach. Inżynierowie Hyundaia zabrali Tucsona Nowej Generacji z przyczepą na trudną trasę u podnóży góry Grossglockner, testując zachowanie pojazdu podczas holowania przyczepy w trakcie pokonywania podjazdów, zjazdów i ostrych zakrętów.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: