Suzuki SX4 WRC
Najmłodsze dziecko w stawce "wurców", a żółte rajdówki na trasach cieszą oczy kibiców.
![]() |
| Fot. Suzuki |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1997 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 320 KM przy 4500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 590 Nm przy 3500 obrotów/minutę
Wtrysk Magneti-Marelli, wielopunktowy
Turbosprężarka Garrett
Dwa wałki rozrządu w głowicy
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło AP węglowe, trzytarczowe
5-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac
Hamulce:
Wilmax, tarczowe, wentylowane,
Asfalt: 370 mm (przód) 355 mm (tył)
Szuter: 300 (przód i tył)
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Reiger – MacPherson,
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
– lód 6×16 cali
Wymiary:
długość: 4135 mm
szerokość: 1770 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2500 mm
Najnowsze
-
-10°C i niemy diesel na parkingu. Winne są nie świece, a ten zapomniany element
Gdy słupek rtęci spada poniżej -10°C, twój diesel może przestać być samochodem, a stać się drogą bryłą lodu. Okazuje się, że za 9 na 10 porannych koszmarów odpowiada ten sam, lekceważony przez kierowców element. -
Opony to za mało. Te 2 płyny w aucie decydują o bezpieczeństwie zimą. Sprawdź przed wyjazdem!
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
-
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?

Zostaw komentarz: