Wyścig samochodów zabytkowych na Torze Poznań już we wrześniu. Znamy szczegóły!
47. Poznański Międzynarodowy Rajd Pojazdów Zabytkowych odbędzie się w dniach 10 – 13 września 2020r. a jego bazą będzie Motel XXI Wieku - Leobus w Grodzisku Wielkopolskim.
Trasa rajdu przebiegać będzie śladami generała Kazimierza Sosnkowskiego. W dniu 11 września 2020r. (piątek) uczestnicy ruszą w kierunku stadionu piłkarskiego Dyskobolii Grodzisk Wielkopolski, który w 1925r. został uroczyście otwarty przez generała Sosnkowskiego. Następnie przez Woźniki (klasztor oo. Franciszkanów) uczestnicy dotrą do posiadłości generała – pałacu w Porażynie.
Stamtąd trasa prowadzić będzie do pałacu w Wąsowie należącego do rodziny Sczanieckich aby zakończyć rajd prezentacją wszystkich pojazdów w Grodzisku Wielkopolskim – na Rynku pod Ratuszem.
W sobotę 12 września 2020r. odbędzie się prezentacja pojazdów biorących udział w rajdzie na Torze Poznań, gdzie m.in. zorganizowane będą liczne próby sprawnościowe, wyścig pojazdów zabytkowych ze startem typu Le Mans najstarszej kategorii – Memoriał im. Henryka Rucińskiego oraz konkurs elegancji.
Zapisy, na załączonej karcie zgłoszenia przyjmuje Automobilklub Wielkopolski – Poznań ul. Towarowa 35/37, e-mail: sekretariat@aw.poznan.pl lub tel./fax +48 618 536 103. W rajdzie mogą brać udział pojazdy wyprodukowane do roku 1980. Termin zgłoszeń upływa 15.08.2020r. Tylko zgłoszenia z opłaconym wcześniej wpisowym gwarantują udział w rajdzie.
Wpisowe wynosi: dla załóg w klasie pre-1945 – 1000,00 zł, dla załóg w pozostałych klasach – 1200,00 zł.
Wpisowe obejmuje wyżywienie i noclegi, udział w Balu Komandorskim dla 2 osób podczas całej imprezy oraz materiały rajdowe dla załogi.
Wpisowe na rajd należy wpłacać w siedzibie AW lub na konto: Santander Bank Polska 57 1090 1346 0000 0000 3400 0394
Najnowsze
-
To koniec darmowych autostrad w Polsce? Rząd może nie mieć wyjścia
Chociaż obecna koalicja rządząca nie zamierzała realizować obietnic PiS w sprawie szybkiego zniesienia opłat na wszystkich polskich autostradach, docelowo wszystkie miały być bezpłatne. Miały, ale nie wiadomo czy będą, ponieważ rządu może być nie stać na utrzymywanie ich z budżetu państwa. -
Za mały budżet i unieważniony przetarg – budowa nowego odcinka S17 wreszcie (chyba) może się zacząć
-
Motocyklowe zabezpieczenia antykradzieżowe – przegląd rozwiązań na sezon 2024
-
Kierująca „nie zachowała ostrożności” nielegalnie zawracając prosto pod koła busa
-
Rząd dopłaci do zakupu używanych samochodów. Na stole 1,6 mld zł
Zostaw komentarz: