Ford oburzony niezależną reklamą
Pomysł niezależnej agencji reklamowej na reklamę Forda Figo wzbudził poruszenie w internecie i zdecydowaną reakcję producenta. A miało być tak pięknie...
Młoda ekipa copywriterów z agencji JWT India, należącej do grupy WPP, zaprojektowała serię szkiców mających sugerować przestronność bagażnika nowego Forda Figo. Na jednym z nich widać Paris Hilton, jak szczerzy się triumfalnie do związanych i zakneblowanych sióstr Kardashian. Na innym jest widoczny Silvio Berlusconi, a na jeszcze innym – Michael Schumacher w opozycji do (też związanych i zakneblowanych) rywali z F1: Vettela, Hamiltona i Alonso.
Ta sugestia porwania i przemocy nie przypadła Fordowi do gustu. Firma stanowczo odcięła się od jakichkolwiek związków z twórcami reklamy i oświadczyła, że projekt nie był w żaden sposób oczekiwany ani zamówiony. Również JWT India twierdzi, że był to niezależny pomysł grupy osób, którego agencja ani nie autoryzowała, ani tym bardziej nie pochwala.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Rowerzysta wjechał prosto pod auto i zadzwonił na policję. Zderzenie dwóch absurdów
Opisywana sytuacja to zderzenie dwóch absurdów. Absurdem jest, że rowerzyści nie muszą znać przepisów, ale absurdem jest też to, że niektórzy z nich uważają za obowiązujący stan prawny własne wyobrażenia. Tak jak rowerzysta z tego nagrania. -
Nowy sposób kontroli kierowców. Dostaną specjalne opaski
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
-
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
-
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Zrobić reklamę bez porozumienia z „klientem”, na dodatek bazująca na bulwarowym hejcie… odważnie 🙂 ale czego się nie robi dla rozgłosu.